martinasandstrom

Alla inlägg under augusti 2010

Av martina - 23 augusti 2010 07:57

Hejhej!


Gissa om jag är närvös nu eller!det är ju första skoldagen efter sommarlovet och det ska bli as kul och träffa alla kompisar!Och syrran ska ju börja på PC alltså på jumnasium det känns absolut inte så!!Men nu måste jag gå ner och äta frukost du vet "En bra start i magen är en bra start på dagen!"Hihihihi!:) Jag har tyvär inget kort (Mobil sönder) på hur närvös jag är !:):):)Men men vi får höras hur min första skoldag gick!!!!!


Puss å kram!!!:)<3

Av martina - 18 augusti 2010 22:38

Haloa!!!!


Nu ska jag hoppa in i duchen sen ska jag lägga mig är konstigt trött idag!!!Men först måste jag ju ha dagens låt som är.............




Frånå med du! Med: Oskar Linnros!


Godnatt!:)<3

Av martina - 18 augusti 2010 21:19

Hejsan!!...


NU har jag just kommit hem från seglingen var rolig idag också!:)Vi hade vält träning som var as kul!!!;)Nu kollar jag datan och ska kanske snart gå och kolla på film!:)Idag har jag inta gjort så mycket men det har varit en okej dag!!Jag vill gärna att ni kommenterar vilken din favorit låt är behöver nya låtar!!!:)Det kommar strax ett nytt inlågg<3




Puss!:)<3


Av martina - 16 augusti 2010 08:57

Hej!


Nu var det länge sen jag gorde ett inlägg!För jag har varit på semester!På den semastern dog min mobil så jag har inga bilder men ni får nöja er med text!;)NU sitter jag lite vid datan och kollar vad som har hent medan jag varit borta!Och som ni kanske märkt så har jag fixat bloggen lite IGEN!:)NU vart jag jätte nöjd!!;)NU ska jag gå ner och äte frukost och sen kommer det inlägg om min somma!<3



NU kommer dagens låt!UNdra vilken!!!;)Det är.......



Waka Waka med Shakira!!!Jag älskar dansen dom dansar så himmla bra!!!;)



Ha det bäst!!!:)          Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards