martinasandstrom

Alla inlägg under juni 2011

Av martina - 28 juni 2011 11:47

Hejsan Alva O här nu är jag hemma hos Martina och vi har kuul!   

Vi har precis gjort en ny header till min blogg: www.finaalva.bloggplatsen.se

Nu ska vi ha mer kuul!


  Vi ses /Alva


P.S kolla min blogg www.finaalva.bloggplatsen.se

Av martina - 23 juni 2011 14:52

Dagens Bästa låt!;)

Bruno Mars med "the lasy song":)













































Puss!<3


Av martina - 23 juni 2011 14:40

Heej!

NU har jag packat!


Tänkte göra minst ett inlägg innan vi åker för kommer inte att uppdatera när jag är borta!Men det är lungt ni kommer bara vara utan mig tills på måndag!Fast kommer hem på söndag men då blir det inget inlägg!;)


Men idag har jag varit på dollarstore och köpte GODIS!

Kosta 20 kr fett värt det!;)

 

Sen gick jag på stan en snabbis och fyndade två tröjor!;)

50 kr på Gina:)

  Också 50 kr på älskade Gina Tricot!;D


Ett tips för er som vill köpa biliga kläder är att gå på stan nu för typ alla butiker har as mycket rea!Men köpte inte så mycket själv för har inte mycket monys!;)


MEn nu ska jag göra något men kanske kommer ett till inlägg!;)


Men annars så får alla ha en bre MIDSOMMAR!<3

















































Puss<3

Av martina - 18 juni 2011 22:56

Ikväll har jag suttit med familjen och mumsat i mig rabarberpaj!:DOch mumsigt var det!;)

Mumsigt värre!;D


Men nu ska jag lägga mig och kolla på film!:)


(Är sjukt trött!)





































































Puss!<3  

Av martina - 17 juni 2011 20:58

Heej!

Jag längtar grymt till nästa fredag!Dels för att vi firar midsommarafton då och för att nästa avsnitt av "The Vampire Daries" KOmmer ut då!!!XD

Asså säriöst det är den BÄSTA serinen som finns!(Tycker jag):)
ÄR ett STORT tips till alla!;D


Men nu ska jag typ tillbringa resten av kvällen att spela kort!:)

 




































































Puss

Av martina - 17 juni 2011 13:32

Heej!

Har tillbringt en del av morgonen till att måla stenar!

BILD

  

Vi ska ha dom i landet så man ser vad det är som växer!:)


Men idag ska jag inte göra något särskilt men ska kolla på Rango nu!:)

 




























































































Puss!<3


Av martina - 16 juni 2011 17:01

Heej!

HAr varit med Vilda och Tuva idag och då köpte jag detta!

Ett par shorts!:)

  Snygga?:)


Ska kila ner och äta middag sen bär det av mot seglingen!Men vi hörs ikväll!:)





























Puss!<3

Av martina - 15 juni 2011 21:37

Heej!

Idag har jag varit på stan med Paula!:)

VAr kul vi gick runt och kolla och gick pådonken och åt!:)

Pula!<3

  Min shake!:)  

Efter det så var jag hem killa och bytte om till våtdräckte och begav mig till hamnen!:DDet var första seglingen i år vilket var jätte kul!  


När vi skulle åka hem så såg vi detta!

En luft ballong ,fast jag tog kortet när jag kom hem men ädå!;)

 

Men nu ska jag gå och ducha och sen ska jag äta jordgubbar!:) men vi hörs imorgon!:)



























































Puss!<3


Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards