martinasandstrom

Alla inlägg under februari 2011

Av martina - 28 februari 2011 19:15

Heej!

Har just kommit hem från skolan, ja det kanske låter lite konstigt men vi har haft "Tea Party":)

Det var roligt och alla som visade upp var SUPER duktiga!:)


Men jag och Alva E gjorde ett extra uppträdande och sjöng en sång som nikanske får en video på typ imorgon!;)


Men sen gjorde jag,Edith,Tuva,Alva O och Sanna ett extra extra uppträdande med fyra danser!:)


På min och Tuvas dan hade vi:

  

Lysrör!:)


Ja det var jätte kul men nu ska jag gå ner och kolla på tv!:)

Hörs!











































Puss!<3

Av martina - 27 februari 2011 16:00

Heej!

 Ska nu iväg på den roliga friidrotten så vi hörs imorgon!:)




































































Puss!<3

Av martina - 26 februari 2011 17:45

Heej!

Har varit på stan idag med mamma och pappa!:)


Var roligt! vi var på lite affärer och på Paus! Jag åt en varm macka och en blåbärspaj!

 

Japp och nu ska jag ner och göra något! Hörs!:)

























































Puss!<3 

Av martina - 26 februari 2011 11:30

   Heej!

Har just kommit från en kulig natt!

Här kommer det lite bilder från en skiit kul kväll, ja jag snackar och övernattningen! Här kommer de:

Sööta Jossan!;)<3

  Snyggt!;)   :)   Haha!;)P   Godis! Mmm.... mums!;)   Alva palva!;P   <3   Söötis!<3     

Där sov jag och tuva!:)

  <3   Jossan!<3   :)   Sanna!<3   Paula eller ska jag säga Pål!:P haha närå!<3   Snygg!   <3  

Fotografen!;) 

  Nästan  hela klassen!:)    

<3

 

Kuddkrig!!!;) 

  

 sanning,procent eller konka?!   ;)  


Sen årkar jag inte lägga ut fler så det får räcka!

Men det kanske kommer lite bilder från den kuliga kvällen fler gånger!;P



Men nu ska jag på stan med mamma och pappa!:)



Så vi hörs!





































Puss!<3 

Av martina - 25 februari 2011 18:35

Heej!

Ska strax gå mot skolan:( Nejdå bara skämta men jag ska dit men det ska bli kul!:)

Vi ska nämligen sova på min kusligaskola "ODENSLUND":)

Men det ska bli siit kul! Och detta är vad jag ska ha med mig:

Mobilladdare!

 

Täcke,kudde,luftmadrass och pump! 

    Pjamas!   Nesisär!   Väska!   Det jag ska ära ikväll men ska ikke äta allt!;) nYTTIGT! 

+mig med myskläder!;)



Japp det var allt men nu ska jag gå!:)

























Puss!<3    

Av martina - 25 februari 2011 16:45

Här kommer det bilder!Och en video från gången till slöjden!;)



 



Du räddade mig i söndags!;)

  

Haha!;P  

Good köttfäsås och spagetti på HK:n

  Vi åt Kina mat i lördags!riktigt gott!;)

 

Hål i isen!;D 

 

Lilla stugan då!  Skiit mycket snöö!;) 

  Smärgåstårtan på lilla mormors kalass!:)   Smaskig!:D   

Av martina - 25 februari 2011 16:00

Gästbloggning!Yoyo, Ebba is in the house!Jag och Martina sitter och kollar på Tusen gånger starkare,JÄVLIGT bra handlar om Jämställighet ( stavning ).Tuva var här alldeles nyssmen gick hem för att honhade basket!Men nu ska jag kolla vidare!Puss och hej!/Ebba <3

Av martina - 25 februari 2011 07:05

Godmorgon alla läsare!

idag är det fredag, sista dagen på skolaveckan och dan före helgen!  


Men idag ska hela klassen (förutom dom som inte vill) sova över på skolan!  

Ska bli jätte kul!Jag och Tuva har varsin dubbel madras och vi ska sova på som så vi ska lägga en under den andra så att det blir högre!  

Jag ska ha med mig en hel IKEA väska full med gregor!


Men nu ska jag  ner och äta så bye bye!<3








































































































































Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards