martinasandstrom

Alla inlägg under mars 2011

Av martina - 20 mars 2011 19:13

Heej!

Förlåt och ursäkta att jag inte har hunnit blogga men har som sagt inte haft tid!


Ja men i alla fall så igår så skulle jag mamma och pappa åka till bydalen och det gjorde vi nästan! när vi skulle svänga upp till bydalen så insåg vi att det blåste för mycket, så vi åkte till pärsåsen istället och där skulle vi fika men det var inte öppet så vi åkte till andersön istället och fikade sen så åkte vi hem och efter det så var jag med Bebba!<3


Hinner inge mer nu så vi hörs!


























































































Puss!<3

Av martina - 18 mars 2011 21:14

Heej!


Har varit på skolan och på badet idag, började i skolan kl:8.55 och slutade efter lunch.

På den tidaen han vi ha ett nationellt prov i engelska och gjorde lite mer, men sen åt vi lunch och sen typ halv tolv gick jag,Tuva,Jossan,Sanna,Elin,Edith och Alva O till badet men Paula kom senare!


Men har alltså varit på badet i typ sju TIMMAR!!!!

Så ni kanske kan förstå hur trött jag är!


Så jag orkar inte lägga ut några bilder från dagen men kanske imorgon!


Men nu ska jag lägga mig och kolla på film men vi hörs!


























































































Puss!<3

Av martina - 17 mars 2011 09:28

Heej!

Har haft en underbar sovmorgon föt utom att jag vaknade typ sju!:(


Men har ändå varit söönt!;)


Här är dagen out fit!
  


Japp men nu är snart min sovmorgon slut så jag ska gå ner och klä på mig!;)


Ha en bra dag!;)


































































































Puss!<3

:)

Av martina - 16 mars 2011 17:01

Heej!

Har varit på skolan i                                                 
                                                  
                                     dag och vi hade bad på jympan och det gick väl bra!:)


Och senare har vi haft två nationella prov!

Det gick väl också bra hoppas ´jag!;)


Men nu ska jag ner och käka mat och senare ska jag på friidrotten!:D


föresten så kom H&M katallogen idag!;D


Och föresten så är det lite chill för jag har sov morgon i morgon till halv tio-tio!:)

Börjar egentligen åtta!;P


Men nu ska jag kila så vi hörs!












































































Puss!<3


Av martina - 15 mars 2011 20:19

Heej!


vart på skolan idag eftersom att det är vardag!;P

Men efter skolan så har jag varit med alva och det var ROLIGT!;D


Imorgon har vi idrott och vi har bad och det ska bli kul!:)


Men nu tänkte jag visa lite bilder från bydalen sen i lördags:

          


Men nu ska jag ner och göra det jag nästan alltid gör på kvällarna nämligen kolla lite på tv!:)


Men vi hörs.



















































































Puss!<3

Av martina - 14 mars 2011 19:34

Heej!


Käkade just middag och sitter  men har varit första dagen på skolan idag efter sportlovet!

Och det var jätte roligt att träffa alla kompisarna igen efter veckan!:)


Men efter skolan så har jag varit med Edith,Alva O och Tuva och vi hade kul kan jag säga!;D

Men vi hade lite kul och filmade lite och förresten så kommer det snart komma en liten "serie" till min blogg som kommer att vara KUL!;P


Jag idag!:)

  



Nu ska jag dock ner och kolla på tv med mamma så ha en forsatt trevlig kväll och vi hörs!







































































































Pusss!<3

Av martina - 13 mars 2011 19:45

Heej!


Idag är det ovets slut för oss i Östersund,jag vill fortsätta att vara ledig men längtar ändå tillalla kompisar!:)


Men idag har jag varit med Edith och har kommit hem från friidrotten!:)


Det har varit kul heladagen men fick lite ont i ryggen på friidrotte men det gick bar!:)

  


Nu ska jag ner och kolla på "Solsidan"

  

,en ha en fortsatt sista dag på lovet men vi hörs!:)



















































































Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards