martinasandstrom

Alla inlägg under maj 2011

Av martina - 17 maj 2011 08:24

Heej!

Blev sur imorse för att jag vaknade så tidigt!:(

Ville sova längre men jag SUGER på att somna om!


Men ska i allafall bli en kul dag idag!:D

Ska på Gina Tricot och PRAOA:DKOmmer att bli fett kul!:D

Och på lunchen ska jag på donken med Alva E!:)


KOmmer bli en perfect dag!:)


Jag idag med nästan bara från Gina Tricot!:)

 


Japp allt utom gula tröjan och svarta byxorna kommer inte från Gina!;)


Men ska kolla lite på tv nu så bye bye!:)




























































Puss!<3

Av martina - 16 maj 2011 20:41

Heej!

Har ett riktigt oväsen för vi håller nämligen på att riva något på verandan!:()

:)

:)  

Jaja...

Har varit på skolan och p¨å stan idag, var på stan en snabbis för att fixa PRAO  på

Vi har elvens val denna vecka och en dag (imorgon) ska vi PRAOA!:)



Men nu ska jag ner och koka pasta så godnatt vi hörs imorgon!:)

















































Puss!<3

Av martina - 15 maj 2011 18:57

Heej!

Behöver ett film tips fort som tusan!

Snälla ge mig ett  


Så snälla ge mig ett!:)


















































































Puss!<3

Av martina - 15 maj 2011 16:43

Heej!

Har just kollat klart på Mulan och ska nu kolla på den andra!

Jag blev nästan gråtfärdig efter att jag hade sett den!

Hon är ju så modig jag skulle aldrig ha gjort sådär!;)


men ska nu kolla på:

 


Hörs sen!






























































Puss!<3

Av martina - 15 maj 2011 15:00

Heej!

Idag har jag tillbringat dagen i sängen!Och det har inte varit kul!:(

HAr skiita ont i halsen och ska nu sätta mig med is och glass och kolla på film i sängen!:()


Gott med glass men äkligt med sjukdom!:(

  Tur att jag tycker sängen är skön!;)  


Ja ja nu ska jag lägga mig igen så bye bye!









































































Puss!

Av martina - 15 maj 2011 11:49

Heej!


Vaknade för kanske en timma sen, har sovit som en stock och är fortfarande trött!


Idag ska jag tor jag baka till Ludwigs studenfest, han har bett mig göra det!;)


Men kanske inte ska göra det för mår inte så bar just nu, har as ont i magen och ont i halsen!!så ska i alla fall kolla på film idag!


Igår så var detta kvällen!

 


Gårkvällen var alltså godis popcorn och Eurovisen song contest!


Ja ja nu ska jag ner och käka mat!:)

Vi hörs!









































































Puss!<3

Av martina - 15 maj 2011 00:34

 

Jävla Azerbaijan!!!!!!!

Vi var så när men ramla på mållinjen tycker så synd om ERic!

Men vi ska ändå vara nöjda över våran plats!



Men nu ska jag lägga mig så puss puss och godnatt!<3















































































































Puss<3

Av martina - 14 maj 2011 20:37

Heej!

Har just ätit klar dagens middag som var:

 

Mmm... pizza!

Men ska ner nu!















































































Puss<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards