martinasandstrom

Alla inlägg under november 2010

Av martina - 30 november 2010 20:26

Hej,hej!

Nu är jag super duper glad och det är på er jag är glad!;D

Ni har varit så duktiga på att kolla min blogg!:)

Det är super kul att ni kollar och följer min blogg!:)

Men nu håller jag på att sätta uupp min advends sjärna!

Men nu kommer bilderna jag lovat från Gävle!:)<3

Ni räddade min resa!!!

Mums......  Gävle bocken!       Sööta Hanna!<3       Min tågbiljet!;)   




Ska julpynta nu hörs!!!!


























Puss!<3 

Av martina - 30 november 2010 07:39

Godmorning!

Det är så jäkla dumt av mig att jag ej har bloggat!

Men nu så!Ja som ni kanske vet så har jag varit i Gävle i helgen och det var skit kul! :D Det kommer bilder!

Men kom hem så sent i söndags så jag hann inte blogga!Men som tur var fick jag göra ett lite extra inlägg när vi åkte till Gävle på Luddes mobil!:P


Och idag ska jag på provikation så ska göra mig klar!:)

Hinner inte lägga in bilder nu kommer sen när jag kommer hem!

;)

  























Puss!<3

Av martina - 30 november 2010 07:00

Grattis!<3 Jpp idag fyller lilla gumman Bebba 11år!:D

Alla kommenterar GRATTIS!<3

Hopppas att du får en bra födelsedag!<3


Snygg!;)




Bästaste Bebba!<3



Skit kul att vara med!:)



Och mycket,mycket mer!<3

  

Love you!<3




















Puss!<3

Av martina - 26 november 2010 20:20

Heej! Sitter på tåget och tråkigt!:( men snart så är vi frmme och då ska det bLI skönt att FÅ FRISK LUFT FÖR JAG BLIR TRÖTT OCH HÄNGIG NÄR JAG BLIR VARM SÅ.....MEN IALLAFALL SÅ ÄR DET FÖRSTA GÅNGEN JAG BLOGGAR MED MOBIL MEN JAG  LÅNAR DEN JU BARA AV BRODERN!0EN  VI ÄR SNART FREMME SÅ VI HÖRS!       PUSS<3

Av martina - 26 november 2010 15:08

Hej!

Nu håller jag på att plocka ihop dom sista sakerna till resan och planerar lite! :)

Vi ska åka tåg till Gävle och tåget går klockan 16.55 då åker vi!;P

Idaga har jag varit på skolan som vanligt och vi har haft NTK,engelska,musik och lite till.


som ni kanske förstår så kommer jag inte ha någon data att blogga på så  kommer ha dålig uppdatering men på måndag kommer jag att göra det igen!;D


Föresten så hade jag lust med att visa lite bilder från när jag bakade min snygga^^ tårta!så kommer lite bilder!Det var första gången jag andvände kamran på min nya mobil!:P

              

Rolig att baka good att äta!;D


Ha en trevlig helg!:)

Hörs på måndag!.....














Puss!<3


Av martina - 26 november 2010 07:26

Hej hej ska till skolan nu så måste gå!

Efter skolan ska jag gå hem och packa för i helgen blir det Gävle som gäller men vi ska åka tåg!:( Hatar!:P









Hörs puss!<3

Av martina - 25 november 2010 20:53

Godnatt ska ducha sen sova beeättar om allt imorron!<3

Har varit på dans ikväll men kan ej skriva mer snart stängs internet av!




Godnatt!<3

Av martina - 25 november 2010 15:28

Heej!

Nu har jag pluggat klart engelska har typ koll imorron så pluggar lite har inte gjort det på hela veckan!:PMen idag har vi haft "leva livet"var faktiskt rol.igare än vad jag trodde!:D Vi fick göra en ask och dansa alltså inte dansa par dans utan disco/street!sak på dans kommer inlägg sen









puss!:)

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards