martinasandstrom

Alla inlägg under juli 2010

Av martina - 23 juli 2010 23:07

Hejsan!!


Nu sitter jag här med mamma och Inglill!Jag bloggar och dom kollar!:P

Vi har ätit middag här hemma hos Inglill!Till mat fick vi kött och potatis och till efterrätt fick vi jordgubbspaj,vaniljglass och skit god hemmgord kolasås!!!Jätte gott!Nu ska jag också kolla klart på pogramet och ska strax hem men hejdå!Hörs!<3

Av martina - 23 juli 2010 15:05

Hejsan!


Nu kommer dagens låt + foto!!

Dagens låt är.........



Namn:Vm-2010

Artist:?



Nu kommer ett galet foto!!!!;)


                                                  
                      Haha!;P



Hejdå!<3

Av martina - 23 juli 2010 12:32

Hejsan!


Nu står Hanna och steker plättar hon är absolut bäst på det (Not!!)



Vi hörs sen!<3

Av martina - 23 juli 2010 10:45

Godmorgon!


Nu sitter jag här med Hanna!Idag är det väldigt kalt ute men ska ändå hitta på något kul!:)Det är typ 13 grader ute!Men men det är livet!



Hejdå!;)

Av martina - 22 juli 2010 19:52

Hej hopp!Jag kom just upp ur badet och ska alldeles strax äta middag!Jag tror att det blir kött tatsiki potatis och majskolval!Mmm..... Föresten är det någon som läser?Nån?Om det är det så snälla komentera!:)Ikväll åker ju vi tillbaka till kubbo,jag kommer att sakna det här stället jätte mycket men jag kommer att ha jätte kul med Hanna!;)Ett absolut tips är att. Se filmen "Julie & Julia" den är jätte bra fast det kanske jag redan sagt men då säger jag det igen!:)Hejdå hörs sen!Puss!<3

Av martina - 22 juli 2010 14:29

Idag så ska vi åka hem!:(Jag vill både åka till kubbo och träffa Hanna men också stanna här!Men vi måste åka i dåligt väder för att mammas bil har ingen AC eller den fungerar inte.Nu har jag just ätit klart och ska gå ner till bryggan och sen bet jag inte vad jag ska göra!Hörs sen puss!<3

Av martina - 22 juli 2010 11:02

Igår kväll var vi på "Greken" det var sådär men ändå helt okej!Jag åt kyklingspett!Rätt gott och så drack jag grekisk fanta!Nu har jag just ätit klart frukosten och ska typ gå och lägga mig på bryggan.Idag blåser det men det är väldigt varmt ändå.När jag komet hem så blir det nog en stor sommarrbildbomb!;)Nu ska jag gå och lägga mig på bryggan!:)Hörs sen puss!<3

Av martina - 21 juli 2010 13:13

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards