martinasandstrom

Alla inlägg under oktober 2010

Av martina - 16 oktober 2010 13:28

Hejsan!


Nu ska jag ut och lämmna lite jultiningar!Idag har mamma och pappa vrit tillsammans i 25 år!Rätt coolt tycker jag!Ikväll ska jag vara hemma med Matilda och Mattias!:)Det ska bli jätte kul!VAr har två nya filmer vi ska kolla på!;)Det ska bli väldigt kul tycker jag!Nu ska jag till några och lämmna ut några jultiningar sen ska jag vara med Tuva!:)


Ses!:)

Av martina - 15 oktober 2010 20:27

Hejsan nu sitter jag och ska göra bara ett kort ilägg!Matilda och Mattias håller på att slling håret nu!:)Dom har jätte konstiga mössor på sig så att dom ser ut som typ rödluvan!:PHaha ja det är en rolig syn!;)Jag kan tyvär inte lägga ut någon bild på dom i deras mössor för att Matildas dator som jag bloggar vi vid just nu har damp!!!!Hatar det!Men men jag har ingen anna att gör det ifrån!

Men vi kanse hör mer idag men jag vet inte!Hörs!!



Puss!<3

Av martina - 15 oktober 2010 14:06

Ja rubriken säger nästan allt!Det snöar första gången i år!Japp det är sant!JAg mäskte det nu när jag ränsade garderoben!(Hade inget annat att göra!)Nu lyssnar jag på musik,rensar garderoben och är glad för att det snöade!Slutade presic att snöa men det kommer nog snart igen!Nej nu ser jag att det fortsätter!MEn jag trodde imorrse att det skulle snöa idag det är ju minusgrader!!:)Så nu är det bara fram med vinterkläderna!Fast det blir nästa helg för då ska jag och mamma gå och köpa nya vinterkläder!!!:):):)


Vi hörs snatr ska bara lägga in alla kläder i garderoben!!:)

PUSS!<3

Av martina - 14 oktober 2010 10:30

Nu sitter jag här igen!Jag är sjuk!:(Men men  alla blir väll sjuk någon gång!Men varför júst jag och vaför nu?!Nu kommer jag att missa dansen!Men jag har ju tid till mycket annat!Nu ska jag försök sova lite och vila!Men vi får höras sen jag lovar att det kommer bett till inlägg idag!MEn innan jag går får ni en bra låt att lyssna på!Den heter:New boyfriend! Med:Starstruck!Den är as bra!


Den är jätte bra!Hörs sen!Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards