martinasandstrom

Alla inlägg under juni 2010

Av martina - 28 juni 2010 11:37

Godmorgon!


Igårkväll kom jag hem från Gävle och då fick jag med mig en filur som heter Hanna Andersson!!!:)Nu ska vi strax gå ner på stan!Kommer midsommarbilder senare!!!Men ni får ha en bra dag!!


Filuren Hanna Andersson!!<3







 




Puss!<3 

Av martina - 22 juni 2010 15:20

Hello!


JAg har just fixat så att det går och gästblogga utan att vara med mig!

Du går ner på en länk på bloggen där det står "Gästbloggsinlägg!" klicka där och skriv ditt inlägg sen kollar jag om det är godkänt och om det är godkänt så läggs det ut på bloggen!!!!!



Alldeles nyss så kollade jag på en film som hette "Prinssesan och Grodan!".Den var jättebra!Det är ett tips och kolla!Men nu måste jag gå!



Hörs!Puss!

Av martina - 22 juni 2010 11:12

Hejhej!


Nu har jag just kommit hem från tandläkaren!JAg hatar att vara där men det gick bra!Men nu ska jag ladda ner e film och kolla på den!Jag är as trött!Vaknade kl:7 30.så nu är jag trött!!!!Nu kommer det några roliga klipp från IDOL!






Puss!<3

Av martina - 22 juni 2010 08:58

Godmorgon alla glada!


Idag ska jag till den hemska tandläkaren!!Men det kommer säkert ändå gå bra!

Nu kommer dagens låt och det är.................

Låten heter "Snälla mamma håll min hand". Med: Otis!Älskar dena låt!<3


Hörs efter besöket hos tandläkaren för nu blir det ut och springa!



Puss!

Av martina - 21 juni 2010 16:02

Hello!

Igår var jag hos min kompis Edith på kalas!Det var jättekul!Och om ni undrar vad hon fyller?Hon fyller 10 år!Jag vet att jag är ett år äldre en henne men det spelar ingen roll!<3Nu kommer lite bilder från kalasset!

Födelsedagsbarnet!

  Till middag blev det tackos!Mmm....   Mmm...Tårtan var jätte god!

Jag älskar glasen!

     


Av martina - 21 juni 2010 14:07

Hejsan igen!


Nu kom jag just in!Jag har sutit ute och ätit jättegoda våflor!Mmm..

Men mitt i mitt ätande så kom det ett stort måln med rengn!Det börja alltså rengna!:(Men nu är det målnet borta och jag tror att jag ska gå ut igen och sola!

Men först kommer det några bilder!

Jag lovar det var as gott!

  Solglasögon på!;) 

    Mmmm....  



Puss!<3


Av martina - 21 juni 2010 10:45

Imorron ska jag till ett ställe jag inte gillar!Jag ska till tandläkaren!!!!

Vill värkligen inte åka dit!Och det värsta jag har inte en bra tandläkare!

Alldeles för hårdhänt!Men det är bättre att göra i början på sommarlovet så är det klart!Jag ska laga en tand som det har losnat en bit ifrån!Men vi får höras sen!

  


Puss!<3






Av martina - 21 juni 2010 10:19

Godmorgon!


Sorry för dålig uppdatering!Men nu kommer bilder från rabarbberpajen jag bakade för rätt så länge sedan!Nu kommer det bilder!:)Och dagens låt är..........

"Nu måste vi dra!" Med :Ken Ring! Betyg = BÄÄÄST!!!!:)


      Kommer bara bilder när den är klar!!:)

  Mmmmmm...                   Raberbberpaj+vaniljsås såklart!!!Mmmmmm.....  


Ha en bra dag!!!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards