martinasandstrom

Alla inlägg under maj 2010

Av martina - 31 maj 2010 16:37

Hello!


NU kom jag just hem från stan!JAg har varit på stan idag med mina bästa kompisar PAula och Alva!Vi hade jätte kul kommer lite bilder från det senare!Men snart så ska jag gå och byta om för att segla!Ska bli jätte kul!Men det blir en BILDBOOMB idag för jag har gjort så myckett sen föra inlägget!Nu när vi var på stan så har vi också varit och ätit lunch typ på "Lilla Siam"!Paulas föreldrar typ äger det stället så fick gratis mat!Vi var in på gina,monke,QM,Cubus och Bik bok!(Vet ej hur det stavas!Hihihi)Men vi hade iallafall  super kul!Igår så var det ju morsdag och jag och Matilda uppvacktade mamma på morgonen!Sen på dagen så var jag med Ebba pch vi gjorde en jätte fin morsdag tårta till Ebbas mamma!NU kommer själva bildboomben så måste ta skydd!HIhihhi......! Aaaaaa kommer ta skydd!

                                                  
         Lilla Siam!Världens godaste mat!

 

                                  Jag som äter av världens godaste mat!!!   

                                                 På stan med tjejerna!<3

    

   Det här var delarna till tårtan!Hallonsylt,chokladtårtbotten,grädde och jordgubbar!

   

                                                  
           Visspar grädde!

   

                      Her på grädde!

 

                                          Däkorerar lite!

  

                                              däkorerar enummer!

  

                                              Såhär blev räsultatet!

    

                                  + 2 drinkar!

   

Hejdå hörs sen!!!!  

Av martina - 29 maj 2010 17:38

Hello!


Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett inlägg!Men nu är det dags igen!Idag har jag varit på stan med mamma,Matilda och Mattias!Jag var på stan för att köpa avslutnings kläder!Jag är jätte nöjd med kläderna!När vi var på stan så var vi och fikade,jag fick en mjukglass med kolasås!(Det kommer en bild!)Ja ikväll ska jag se finnalen i melodifestivalen men vårat bidrag var dåligt så det gick inte vidare!Men nu ska jag gå och äta middag så HEJDÅ!:)

                                                  
     Jätte god mjukglass+kolasås!

  

Varit i hammnen också!Det gick lite segt när vi seglade!Första seglingen i årrrrr!

Ha en trevlig kväll!    Ska kolla på melodifestivalens finnal!

Av martina - 26 maj 2010 19:28

Hello!


Nu blir det ett sabbt inlägg!Det blir bara dagens låt!Dagens låt är.........


http://www.youtube.com/watch?v=UaFdERWRoiU       Av:vet inte!


Jätte bra låt!Hejdå!<3<3

Av martina - 25 maj 2010 21:30

Hej igen!


Jag höll nästan på att glömma dagens låt men jag kom på det i sista sekunden!

Dagens låt är........


http://www.youtube.com/watch?v=qWRR9lIIbzg        Av:Lady Gaga och Beyonsé.


Har sett en as grym dans till den och låten är jätte bra!!!!

Hejdå!

                                                  
Lady Gaga and Beyonsé!

  

Av martina - 25 maj 2010 21:25

Hello!


Det här blir dagens sista inlägg!Men jag har haft en väldigt tråkig dag idag!Jag har pluggat,tittat på film/tv,bloggat och sovit.Men just nu sitter jag framför datan och försöker att anmäla mig till "Äntligen hemma".Jag vill fixa mitt rum och jag hoppas att jag får en besvaring av dem!Men nu ska jag in i data världen igen så hejdå!!!!<3

Av martina - 25 maj 2010 17:44

 Hello!


Japp då var det dags för att blogga igen,Men det är bara kul!Nu har jag just kollat klart på "Alvin och gänget"    .Det är en väldigt bra film tycker jag!  Jag har haft en väldig tråkig men lungn dag,jag har sovit i typ 4 timmar   på dagen och jag har läst väldigt mycket också men jag har bara slappat hele dagen!Eller jag har gjort läxan också men då skulle vi bara rita så det gick bra!  Men lite engelska läxa blev det också! Men vet ni vad nu ska jag gå och äta så hörs sen!


Ja just det,det var det jag skulle bäretta nu har jag fixat mina naglar kommer strax snygga bilder på dom!


Jag har också knäppt lite bilder på en slöjd sak kommer bild på den också!+ på nya naglarna!


                                                  
                Jag idag!Ser pigg ut men mår dåligt!

 

                                                  
          Nya naglarna!

   

                                                  
                      Mitt slöjd arbete!En grilstad!

    


Hejdå hörs sen!<3<3 



Av martina - 25 maj 2010 11:33

Hejsan igen!


Jag har suttit och funderat en stund på moln!Jag tycker att moln är rätt så colla för liksom dom kan föreställa vad som helst!Men har ni sett på "Simsons" någon gång isåna fall tror jag att ni vet vad jag menar med att på Simsons intrott så kommer dt moln imot dig när du sitter i sofan och såna moln är colla!Nu kommer en  bild på såna!I värklig heten så är det väldigt häftigt!

                                                  
                                Simson moln!

 

Tycker jag!:)                             ( Stavning kanske fel men ändå !)



Av martina - 25 maj 2010 11:24

Hello!


Idag är jag hemma och är sjuk!:( Men det ger tid till att gör läxan t.ex men det är väldigt tråkigt att vara ensm hemma men ändå skönt!Men nu sitter jag vid datan och väntar tills filmen är klar som jag ska se på! Men jag hade häller varit frisk idag för det är så fint väder ute men kan inte njuta av det!:(Men men nu ska jag fortsätt att göra läxan så syns sen! Men först bilder!

                                                  
                    Jag på en insammlar dag!  

                                                  
        Min  och Matildas kubbo cykel!  

     

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards