martinasandstrom

Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

BÄSTA SERIEN EVER!!!!!XD

Av martina - 17 juni 2011 20:58

Heej!

Jag längtar grymt till nästa fredag!Dels för att vi firar midsommarafton då och för att nästa avsnitt av "The Vampire Daries" KOmmer ut då!!!XD

Asså säriöst det är den BÄSTA serinen som finns!(Tycker jag):)
ÄR ett STORT tips till alla!;D


Men nu ska jag typ tillbringa resten av kvällen att spela kort!:)

 




































































Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av martina - 22 december 2011 15:29

Hejj . sitter här me ebba åå chillar , ska ha lite SKIIT kul snart dåe .   Har varit på skolan idag då , hade JULAVSLUTNING :D Har äntligen jullov !!   VA ner på stan sen med mörk å handlade lite julklappar å så , så nu är allt klart .......'...

Av martina - 20 december 2011 23:51

Hejj , logget i sängen å ska sova nu . Har städat lite nu på kvällen å gjort jul fint, ärju bara FYRA dagar kvar nu till julafton :D Köpt alla presenter ? Har gjort de själv S T O L T ! Aja men ska sova nu så gonatt puss . ...

Av martina - 20 december 2011 14:59

Hejj ! rubriken talar , börjar blogga nu igen och ny design oxå nöjd !  . men nu är jag sjuk ....... har typ halsflus , inte kul ! missade ena dan på dansen som va i helgen  sadface . men nån som kolla ?   sitter nu å drygar framför datan , s...

Av martina - 25 november 2011 20:36

Hellu 'alla' läsare !! ;) Sitter i tve soffan och kollar på idol ..... Mys :) Bakar också lussebullar.... Är bara 29 dagar kvar till julafton !! :D Kommer type ingen bild , har inte riktigt listat ut hur man får upp bilder .... Men försöker...

Av martina - 25 november 2011 14:20

Hej !! Tillbaks bakom skärmen igen :) har inte bloggat på skiit länge nu !! xD men hade tänkt att börja igen nu :) Iallafall sitter och kollar på tv nu, är jätte trött !! Väntar på att systern ska ringa , kanske slaggar där ikväll !! :D Me...

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards