martinasandstrom

Alla inlägg under januari 2011

Av martina - 29 januari 2011 19:52

Heej!

Har just ätit middag och ska nu kolla lite på tv!:)


Orkar inte blogga så mycket nu är skiit tröt!!!!;)


Men har iallafall varit på badet idag med BEbba och vi var där från halv tolvt till det typ stängde! (Det stängde sex)

Men när vi var där så träffade vi Vilma,Cajsa,Tyra och Martina!:)

Kanske var lite med dom då!:)


Men nu ska jag bara slappa framför tv och data ikväll är ensam hemma med Ludde och hans kompisar!:) Mamma och pappa är inte hemma!:)


Men kanske gör ett inlägg sen får se!!!:)



























Puss!<3




Av martina - 28 januari 2011 19:57

Heej!


Ska springa ner och kolla på "Let's Dance" Nu!

  


Men käkade middag på Max idag med mamma,pappa och Ludwig!:)


Har varit med Edith efter skolan och vi hade kul!:D



Hörs!












































Puss!<3

Av martina - 27 januari 2011 20:38

Heej!

Har just kommit hem från affären och ska lägga migg i sängen och kolla på "Solsidan"!

  


Är GRYMT tröt.


Men var ju på stan igår med Tuva och Alva O men från det kommer det bilder imorgonbitti!:)



Men GODNATT och sov sött!


  












































Puss!<3


Av martina - 25 januari 2011 16:04

Heej!


Har tränat på dom övningar jag fick av sjukgymnasten igår och nu käns det mycket bättre!:)


Har som självklart varit på skolan idag och idag hade vi HK!:)

Det var jätte kul dels föratt jag har en rolig Tuva att laga maten med och dels föratt vi gjorde omelett som blev snuskigt good!:)


På skolan har vi nu börjat att jobba med Europa och då fick vi välja ett varsitt land och jag valde Frankrike, jag och Tuva ska redovisa tillsammans så det ska bli kul, och SO är mitt favo ämne!;)


Men nu ska jag ner och laga mat för sen kl:17.00 ska jag vara på "Prolympia" för öppethus!:)


Hörs!































Puss!<3

Av martina - 24 januari 2011 19:20

Heej!

Nu sitter jag och kollar efter bra låtar på "Spotify".


Idag var en bra och dålig dag!

Det dåliga var att jag fick skiit ont på skolan idag i ryggen!:( Fick så ont att jag åkte hem.


Jag och pappa åkte in på akuten och dom sa att vi skulle riga sjukhusmotagningen i Odensala och då gjorde vi det och vi fick en tid kl:15.20 då åkte vi hem och vätade på att klockan skulle bli tjugo över tre och när det blev det så åkte vi till sjukhusmottagningen i Odensala och då fick vi vänta i ungefär en halv time,

men sen så kom dom och ropa upp mig och jag fick gå int och bli frågad och undersökt. sen sa läkaren att vi skulle gå till sjukgymnasten och hon kollade och hjälpte mig och det visade sig att jag typ överbelastade höger höft och hon gedde mig en övning som jag ska göra och några saker jag skulle tänka på, så det vart en galen ag!;)


Men det bra är att jag får gå på friidrotten på onsdag!:D


japp det var min dag!!!


PS.såhär blev min mobil!:) (Har köpt mobilsmycken) Så här blev det:

Snyggt??

  

EGO!;)

  


hörs!























































Puss!<3

?

Av martina - 23 januari 2011 11:02

Heej!


Nu precis har min mage fått lite frukost och nu ska jag och mamma fixa oss sen ska vi gå ner på stan och köpa träningskläder och skor!:)+en ansiktsmask!


Och klockan 17.00-18.30 har jag friidrott!
Och efter det så ska jag göra ett bad och ansiktsmask!;)Det blir nog det skönaste på hela dan!!!;)













Hörs!













































puss!<3





  




Av martina - 22 januari 2011 21:44

Heej!

Har just kommit hem från en sak och ska bara lägga mig och slappa i sängen och kola på en film!!


Filmen heter "Megamind" och har fått bra kritik så tänkte kolla om det värkligen stämmer!!!;)

  


Men nu orkar jag inte skriva mer och det kommer säkert inget inlägg sen så,

GODNATT!<3


















































Puss!<3

Av martina - 22 januari 2011 15:35

Heej!

Måste skynda mig till festen nu!!!

Festen hålls hos ..........!



Men vi hörs efter!!!:)



















Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards