martinasandstrom

Alla inlägg under juli 2010

Av martina - 21 juli 2010 11:47

Hej hej!Igår var jag i huvudstaden och shopade!Jag köpte en tröja på "weekday" En jätte bra affär! Nu ska jag bada ! Hej då!

Av martina - 4 juli 2010 10:43

Godmorgon!


Nu är kl:10.15 och det är 23 grader varmt ute!Så ska en riktig sommar vara!

Men i allafall igår kväll kom det några Mangnussons hem till oss!Det blev grillning till mat!Det var jätte gott!Och till efterrätt blev det svenska jordgubbar och det man ville ha till!Nu är det frukost hörs sen!!
















Puss!<3

Av martina - 3 juli 2010 10:44

Godmorgon!


Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra idag!Är det någon som vill va?

Ja i allafall så var gårdagen väldigt rolig!

Nu kommer dagens låt sen ska jag göra något!

Dagens låt är...........................Upp o hoppa!Med:Frida Feat. Hedline!



PS.Musik vidion var kass så det blev en bild!




Hörs!Puss!<3

Av martina - 2 juli 2010 14:08

Hej igen!


Den här tjejen är helt grym på att sjunga här kommer ett klipp med henne!


Puss!<3

Av martina - 2 juli 2010 13:54

Hello!


Jag har just kommit hem från Expo Norr!Där har jag köpt en present till min kompis som jag ska till idag!Ja efter jag har varit hemma hos Alva E kommer jag att säga vad det var i paketet!Men i allafall jag har varit på Expo och det är värkligen ett tips att åka dit innan det stänger!Det är jätte kul att gå och kolla på alla saker som finns där!:)Det finns väldigt mycket att kolla på och kanske tillochmed köpa!Jag har hittat Lady Gaga glasögon där som jag vill köpa!Men nu kommer dagens låt och kanske nått fler inlägg innan jag går till Alva!

Dagens låt är.........    Replay

Med:IYAZ! Jag älakar den!


Hörs sen puss!<3


Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards