martinasandstrom

Alla inlägg den 13 december 2010

Av martina - 13 december 2010 20:42

Heej!

Nu sitter jag och kollar på "Ung och bortskämd"!

Och ska strax gå och fixa mig!;)Men imorgon blir det skola som vanligt!;)

OCh inget specielt imorgon föruttom  att jag ska vara med Bebba!:)

Och vi sk inviga hennes Wii!:D

Men nu ska jag som sagt sluta så godnatt!:)


PS.Det blir tyvär ingen morgonblogg imorgon men senare!:)











Puss!<3

Av martina - 13 december 2010 14:36

Heej!

Sitter på skolan och ska strax gå över till "Linnean" och kolla på Ebbas lillasysters

lucia tåg!:DSka bli as kul!:)

Idag på skolan så var det luciatåg alltså på morgonen och dom var så söta!;D

Så gulliga och sööta, och man kommer ihåg att man var lite närvös när man var liten!;)


Men som ni kanske ser så har jag ändrat lite på designen och vart väldigt nöjd!:)

Hållde på att kolla på massor men den här blev den bästa!:)


Men mitt bloggande kommer nog bli lite mindre föratt nu håller jag och pappa på med mitt rum så min dator står nere i källaren och då kanske jag inte bloggar lika som förr!;) Bara så att ni vet!:D

  

Bilder från skolans fika!:)

       

Dom var så sööta!;)


Men nu ska vi typ gå snart så hejdå!:)

























Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards