martinasandstrom

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av martina - 11 juni 2010 21:14

Hello!


När jag satt på skolavslutningen kom det en jätte fin låt som fick mig och tänka på alla underbara minnen jag haft under året!Ett av minnena var när klassen sovöver på skolan!Det var så himmla mysigt!Nu kommer dt lite bilder från det!

Körde saning eller konka mitt i natten!:)

  

Vi kollade också på Taitanick!

  

Alla i klassen!:)Fast några var inte där!!

  


Hejdå!!!!!<3

Av martina - 11 juni 2010 20:33

Hello!


Det här var dagen innan skolavslutingen fick vi en överaskning!

Efter som att vi den bästa läraren fick vi däckorera muffins!Så det blv som våra egna cupcakes!:)Dom vart jätte goda!Nu kommer bilder på dom!Hejdå!

                                              Det här fick vi andvända!+ Muffins!

 

                                        Det här var med bara grädde!Men inte klar än!

   

Sylt och grädde!

    

Nu är den klar!:)

  

Vi fick några snälla ord av lärarna!<3

   

Här är Tuvas!:)

  

Här sitter alla och mummsar på sina cupcakes och kollar på en inte så bra film!Väldigt dålig!

  

Hejdå igen!<3    

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards