martinasandstrom

Alla inlägg den 28 september 2010

Av martina - 28 september 2010 21:16

Hejsan!


Förlåt att det har gått så lång tid och att jag inte gjort nått inlägg!Men nu är jag här igen!;)JAg såg just att busiga lilla Ebba har gjort ett litet smyg inlägg på bloggen!Men det var bara bra för jag hade binte tid att blogga själv så hon gjorde det åt mig!TACK gumman!<3

Men iallafall så är det jag som sitter vid bloggen nu och skriver för fult!;)

Nu ska jag bäretta lite om min dag innan jag går och lägger mig!

Idag på skolan har vi haft skolval!Det gick jätte bra!JAg jobbade med Tuva hela dan!OCh det var hon och jag som fick räkna rösterna!Tyvär var det Miljöpartiet som vann (JAg hoppades på Folkpatiet!) men dom var bra!:)Efter att rösterna var räknade så hade vi värsta kak-kalasset!Det var jätte mycket fika!Ni får kanske en bild imorron!Men idag var jag ute i parken och kneppte lite kort!OCh jag har bändrat min bild längst upp!Men nu är det tillochmed dags för mig att sova!JAg hoppas vi hörs imorron!:)


Nu kommer det bilder på före och efter ändringen!!!:)


                                  Före!

  


Efter!

   



Jag blev nöjdast med efter!!;)

Men nu måste jag gå och lägga mig!

Godnatt!       Och                        PUSS på er allihopa!<3 


Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards