martinasandstrom

Alla inlägg under maj 2011

Av martina - 14 maj 2011 18:36

Heej!

Nu kommer bilder från balen!

Bea och Ludwig var jätte fina!:)

  Och dom gjorde lungt snyggast antrè;D  


Japp det var det det!;)

Hörs!














































































































Puss!<3

Av martina - 14 maj 2011 18:12

Heej!

Har varit på stan idag med Matilda och Mattias!:)


Vi gick runt och kolla och vi gick till stortorget och kollade på modevisningen som va!Men starckare som inte hade så tur med vädret, och några gick barfota. ooo jag frös med dom!;(


Men detta var dagens shopping:

Köpte på Gina Tricot för 99:-

  Också Gina Tricot för 99:-     



Japp det var allt inte så mycket men men!;)


Men nu ska jag ner för snart kommer lite gäster som vi ska kolla på finalen med!:)


Men hoppas ni får en bra kväll så hörs vi sen!:)












































































Puss!<3


Av martina - 14 maj 2011 11:53

Hej ska springa ner till Mattias så att jag inte blir blöt men kan tyvärinte få in någon bild för jag har inte tid! Men hoppas det går bra!;)


Men hej då!<<3




































































puss<3

Av martina - 13 maj 2011 22:24

Heej!

Innan jag lägger mig så ville jag bara säga att denna låt är BÄST!;)


Men godnatt sov gott och dröm sött!;)<3






































































Puss!<3

Av martina - 13 maj 2011 21:50

Heej!

Har vrit på  skolan idag och det var väl kul.

men senare var jag med alva O och vi hade också kul:):)


Och iår ska min brorsa ta studenten så idag hade han bal:)

DOm hade väldigt otur med vädret men men det gick ändå bra:)

Han och Beatric som var hans partner var jätte fina, Bea som hon kallas hade en jätte fin klarblå klänning och Ludde hade passande fluga och näsduk!:)

Super fina!

Kommer kort imorgon!


MEn nu kommer lite bilder sen jag var ute med Alva O och Jossan och fotade !:)

           


Man kan säja att vi hade jätte KUL!:)


Men nu ska jag inte bjuda på något mer denna kväll så GODNATT!<3


Hörs imorgon!














































Puss!<3

Av martina - 12 maj 2011 20:46

Heej!

Har varit på skoolan idag, sedan var jag hem (Hade grymt ont i huvet) och la mig och kolla på film! Kolla på den nya "Narnia" var skiita bra TIPS!!!


Men sen var jag ner på stan med systerrysster och boka biobiljeter till "Pirates of the Caribbean On stranger tides" ska kolla med Matilda och Mattias!:):)

 


Längtar sjuukt till nästa lördag då vi åker på klassresa till Torpshammar och ska på boda borg!!!!Ska bli fett kul, asså ni fattar inte hur mycket jag längtar!:D



Jaja men ni kanske lägger märke till att jag har fixat ny headern!!:)Fett nöjd!



Men nu sk jag ner och kolla hur det går för Saade!;)Vi hörs!




































































Puss!<3

Av martina - 4 maj 2011 20:43

Heej!Har varit på skolan men senast på friidrott på hofvallen!VAr fett kul!:DMen var i skolan förut och var en ovanligt slapp dag!Först hade vi teori på idrotten om orgentering, och sen så hde vi en prat lektion efter rasten, och sen efter lunch gick vi ner på storsjöteatern och kollade på en jätte bra pjäs som var som djungelboken!:)OCh för 47 minuter sen kom jag hem från friidrotten!:)Förlåt men idag bilder ett undantag för min data har fått damp så kan tyvär inte ladda upp någon bild SORRY!Men nu ska jag ner och kolla så vi hörs!:)


Puss<3

Av martina - 3 maj 2011 20:12

Heej!

Iadg har jag varit i skolan vilket några kanske vet!;)Vi gjorde inget specielt men var vällsådär! Men imorse vakna jag och var skiit trött!!!!Var inte kul och det var tröttsammt!!!;)


Nu springer jag mellan datorn och tv:n!;)

 Bjussar på en bild:

Städade rummet för ett tag sen var som värsta kaosset!;D

 

Nej men nu ska jag kolla på "Blue Valentine":)


Men vi hörs tomorrow!:)
































































Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards