martinasandstrom

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av martina - 1 januari 2011 22:52

Heej!


Har just kollat klart på "Fongarna på fortet" och det var synd att  "nätkatterna" förlorade mot "alfapumorna" ville att bloggarna skulle vinna men,men.!!!!






Nu ska jag gå och lägga mig så godnatt hörs!:)




























Puss!<3

Av martina - 1 januari 2011 20:54

Heej!

Har just ätit middag och ska strax kolla på "Fångarna på fortet" det är bloggarna idag mot ingen aning!;P  Men har inget mer att skriva kanske hörs sen!!!!:)


Bloggarna!

  


















Puss!<3

Av martina - 1 januari 2011 17:53

Heej!

Jag har inte direkt visat så många bilder på mina julklappar eller hur det var på min julafton så här kommer det lite bilder!:)


  Den snygga julTALLEN!;)

Alla julklappar!:)

 

Och här är mina alla julklappar!:D

Så det var alla bilder jag har från min julafton!:)




Hörs!































Puss!<3

Av martina - 1 januari 2011 17:47

Heej!:)

Nu vill jag bara säga tack,tackar och tusentusen tack!!!!!!!!!!!!

Jag är så himla glad!!Varför jag är glad är att jag har så underbara läsare!

Ni har alldrig jätt mig en taskig kommentar och ni kollar min blogg!!!

Så tack,tackar,tack,tack och TUSENTUSEN TACK!!!!<3Så himla bra läsare Jag har!!!:)<3


 Nu ska jag fixa lite saker men det kommer mer!;)


Hörs!!!





















Puss!<3

Av martina - 1 januari 2011 17:39

Heej!

Har just bytt om från stall kläder till vanliga!!:)


Det var rätt konstigt men när vi kom ut till stallet så gick vi in i själva stallet men konstigt nog så var det redan någon som hade mockat,sopat och fixat allt som vi skulle fixat så det blev inte sån lång stund i stallet men omorgon blir det ett nytt försök då ska jag och Matilda ut igen och rida!:D



Kommer strax fler inlägg!:)


Hörs!






















Puss!<3

Av martina - 1 januari 2011 15:53

Heej!

Ska ut med syrran och Mattias till stallet ska fixa lite saker men det blir inget ridande!:)

  


Men kommer mssa saker senare ikväll!!!!:)




Höörs!:)
























Puss!<3

Av martina - 1 januari 2011 00:30

Heej!

Ville bara säga GOTT NYTT ÅR!!!!!



Kommer mer bilder och texter senare idag den 1/1-2011!!!!:)









Höörs!:)










































PUSS!<3  

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards