martinasandstrom

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av martina - 21 maj 2010 15:23

Hejsan!


Nu har jag varit hemma rätt länge men jag har suttit och solat och varit med Tuva och Ebba!Vi har varit och köpt glass på ICA Blåsenter,jag köpte en glass som jag aldrig har ätit förut den hette "Hello kitty strobery*" och Tuva tog en "Lång twister" och Ebba "Kola flaska". Men det är såhär att det kommer ju nya låtar varje dag och jag kommer att börja med dagens låt den här dagen är det låten

"Fireflies" med Owl city.Den kommer här!


http://www.youtube.com/watch?v=psuRGfAaju4&feature=fvst


Men men det kommer bilder senare min nu ska jag ut i det fina vädret! Hejdå!

Av martina - 21 maj 2010 07:24

   Hello!


Hej igen nu blir det ett snabbt inlägg för snart ska jag till skolan.Ja idag blir det skola och sen blir det hemma med Matilda tror jag kanske,eller kompisar.Men jag  vet inte vad jag ska göra men vi får höras sen för nu är det frockost taim*.

Men först en bild!


     


Av martina - 21 maj 2010 07:03

Hejsan!


En väldigt viktig sak i livet är att ta studenten.För några är det viktigt och för andra inte.Men igår så hade Matildas pojkvän Mattias studentbal och han hade en jätte fin kostym tycker jag!Det var jätte fina kläningar tycker jag och jag tror att jag fick en bra bild isånafall så kommer den bilden senare.Nej föresten dom kommer nu!










 

Som jag sa jag tycker dom är jätte fina! Men nu ska jag kolla lite mer och sen kanskee det kommer ett nytt inlägg!Få se hur det blir men. Hej då hörs sen!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards