martinasandstrom

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av martina - 24 maj 2010 19:34

Hej,hej!


Hejsan alldeles nyss vaknade jag ur min sömn!Nu är jag hemma och är magsjuk så det blir varken skola eller basket imorgon:( Men kan vara skönt att slippa skolan! NU sitter jag och bloggar,lyssnar på musik och kollar lite.Men jag har väldigt tråkigt för jag är ensam hemma!:(Men jag klarade iallafall skolan idag men jag har mått illa!Lite tråkigt att jag ska bli sjuk när det är så lite kvar av skolan, jag tror att jag kommer att sakna skolan lite för jag kommer inte vara så mycket med mina kompisar nu när alla ska åka till olika stellen!Nu kommer det bilder sen går jag!

                                                 Hello kitty glass är as god prova!

 

Hej då! 

Av martina - 24 maj 2010 07:16

Hej,hej!


Nu får det bli ett snabbt inlägg för jag ska äta frukost!  Men jag har inte laggt in så mycket nu i helgen för  jag har varit upptagen!Men nu måste jag gå men först så jag kommer att lägga in när jag kommer hem och dagens låt.Men här kommer den!   DAGENS LÅT ÄR ......

http://www.youtube.com/watch?v=XvoAvPjADsE Gjord av:Sugababes!


Hej då måste killa!Hörs sen först bilder!

                                                  
                  Jag på studsmattan!

 

  Ha en fosat trevlig dag!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards