martinasandstrom

Alla inlägg under juni 2010

Av martina - 4 juni 2010 21:46

Hejsan alla glada!


Nu blir det sista inlägget för ikväll!För att imorgon blir det en väldigt tidig uppstigning!Jag ska ner till hamnen och tävla!Men trots den tidiga uppstigningen så ska det bli kul!Men jag har en fråga!Vem tycker ni ska vinna talang 2010?JAg tycker att Zircus Hanz ska vinna! Men nu blir det läggdags så godnatt alla glada!<3

                                         ME!

  



Av martina - 4 juni 2010 20:49

Hello!


Nu är det paus jag vet fortfarande inte vem jag tycker ska vinna!Men om ni vet så KOMENTERA.Jag sitter i fottöljen och äter    dom är as goda!Men nu ska jag hämta lite snacks (Esterella)!Ses i nästa paus!Syns senare!

Av martina - 4 juni 2010 20:20

Snabbt!


Nu ikväll är det TALANG FINAL! Jag måste bara fråga vem ni tycker ska vinna!Komentera och säg!Nu blir det lite bloggande i pauserna Så varje paus så kommer ett nutt ilägg!Jag vet inte vem jag tycker ska vinna enn men alla är inte klara!Men nu börjar det syns i nästa paus!

                                         

Av martina - 4 juni 2010 17:22

Hello!


Tänk snart är det sommarlov!JAg längtar men ändå inte!Jag kommer nog att sakna mång av mina kompisar under sommarlovet,för jag kommer att vara borta tror jag. Men jag kanske kommer att sakna solan lite också.Men jag kommer att träfa några vänner som jag inte brukar träfa när det är skola!Men jag tror att det kommer att bli ett as bra SOMMARLOV!HEJDÅ!

                                                  
         

        

Av martina - 4 juni 2010 17:08

Hej hej!


Idag smälde det för alla studenter!Dom tar ju studenten idag!JAg vet några stycken som ska ta studenten idag!Specielt Matildas pojvän MATTIAS!Det ska bli jätte kul för honom idag hoppas jag!Det ser väldigt kul när dom står uppe på flaket och skrik/sjunger "Vi har tagit studenten,för vi har tagit studenten fy fan vad vi är bra!" När man var liten och nu så stod man och kollade när dom åker förbi.Men jag kunde inte göra det idag för jag är sjuk IGEN!!Men imorgon blir det kul för mig också för då ska jag segla odjursregattan i C55.Det är en seglar tävling!Och om man vill kan man komma på söndag på segelebåtensdag!Det är en jätte rolig dag där alla får komma!Man kan segla birgerkup om man vill och man behöver inte kuna segla för att vara med.Och om man är rädd så kan man ha med en i båten om man vill!Men alla är hjärtligt välkommna på söndag!Det kommer också finnas en tipsrunda och mycket mera!!!Men nu ska jag gå hejdå!!!!!!!!!Ja just det först bilder!!!!

                                            En jätte fin fontärn på "Lilla Siam!"

                                                SÖTA!(Hemma hos Bästa Ebba!)    

Av martina - 1 juni 2010 21:07

Hello!


Den hära dagen har faktist varit en väldigt bra dag tycker jag!Den började med att jag gick upp och åt frukost,sen så cyklade jag till skolan med Tuva. På skolan så var det rätt lungt.Men sen började skoldagen och den började med Värdstund och artiklar,det var väldigt bar artiklar idag tyccker jag!Men dagen fortsatte med att vi hade engelsa och sen vart det RAST! Sen efter rasten så tränade vi på obhy mend 3 orna. Men sen vart det vikingartiden efter en liten stund så skulle några spela upp en teater ch sen vart det lunch och rast!Men sen var det dags för yttligare för en till teater och den var också bra!Sen var det  mera vikingartiden sen var skoldagen slut!Men dagen är inte slut för mig än!Sen gick jag på BADET med Ebba och Paula!Vi var där tilll typ kvart i sex!Men sen cyklade vi hem och jag åkte nästan dräcktn till afären för att handla matsäck till cykelturen imorgon!Men sen var dagen slut och nu så ska jag gå och lägga mig så GODNATT!

Av martina - 1 juni 2010 13:42

Hello!


Nu blir det ett snabbt inlägg!Nu ska jag på badhuset med den bästa Ebba och Paula!Hejdå får höras sen!!!!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards