martinasandstrom

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av martina - 7 februari 2011 18:15

Här kommer den!


Mabye noot the best!;) 


Och vårt snygga smink!;)

    


Snyggt?!;)



Hörs!'



























































Puss!<3

Av martina - 7 februari 2011 13:59

Heej!


Nu ska jag och min vän Tuva baka                   våran                         !


Så nu ska vi kila ner och göra det så bye bye!:)



































































puss!<3

Av martina - 7 februari 2011 07:04

Heej!

Har just vaknat och klätt på mig och ska strax ner och äta frukost!:)


Har inte gjort något morgon inlägg på ett tag så tänkte göra det nu när jag hinner!


Men ska självklart på skolan idag och jag tror att det inte är något specielt!  

Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra!


Men här kommer dagen outfit!

Kanske inte sån bra bild men jag har på mig min rosa tröja ett per svarta leggings och ett svart linne.

Och så här ser mitt hår ut!:)  


Men nu ska jag ner och äta så hörs!

























































































Puss!<3    

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards