martinasandstrom

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av martina - 11 februari 2011 21:45

Heej!


Ska lägga mig i sängen och kolla på film nu  dena fredag blir det en barn klassikern "Pocahontas" !:)

Så ska lägga mig och kolla nu men medan det laddar klart så kan jag berätta om min dag!


Har som vanligt varit på skolan idag och ska dit på måndag igen!;)

Närå men det ska jag men vi har haft engelska idag och vi har haft musik också!

Efter skolan gick jag hem och var med Tuva till halv fem och vi gjorde snyggt på hennes rum men tyvär så skulle hon till edsåsdalen (stavning) och kunde alltså inte vara mer med henne!´men efter det så sålde jag pins för klass kassan!


Och sen var jag och Matilda ner på solarium men jag sola INTE!;)


Men nu ska jag kolla på film så hörs!

































































































































































































Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards