martinasandstrom

Alla inlägg den 7 april 2011

Av martina - 7 april 2011 19:27

Hej!

Hade inte riktigt blogg tranken i huvet igå direkt!;)Var först på skolan sen med Tuva och Alva O och sen var det friidrott sen hemma åtta kvällen gick och ducha och fick läsa klart läxan och sen var det sleep time!;)


Men nu är jag i rutan igen och känns bra!;)


Har varit på skolan idag då och det var väll rätt kul, roligaste lektionen var "Brev till framtiden" vi skulle skriva ett brev till oss själva och vi skulle skriva saker som skule vara roligt att veta om fyra år! så om fyra år ska våran lärare skicka breven till oss (Vi har skrivit nuvarande adress på ett kuvert där det ligger)!:)

Ska bli fett kul att få dom om fyra år!;)


Men igår så var jag med Tuva och Alva O och här kommer bilder:

  Hade lite kul med stuttslera!;)

Japp det hade vi!:)

TUVA


Japp men nu ska jag ducha för att jag varit på dans men vi hörs imorgon!;)






































































Puss!

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards