martinasandstrom

Alla inlägg den 9 april 2011

Av martina - 9 april 2011 22:47

Heej!


Jag var ju med Ebba, Paula och Tuva förut, fick lite kort men orkar inte lägga upp dom nu så det får bli imorgon!


Men had etänkt att lägga mig i sängen och kolla på "Peter Pan" för jag är skiita trött!! Och föresten så har jag också kollat lite på "Körslaget" och spelat "Med andra ord" men mamma,Matilda och Mattias!:)


"Peter Pan"

 

JA men sovgott alla läsare och ha en bra natt!;)

Hörs










































































Puss!<3

Av martina - 9 april 2011 19:00

Heej!

Vill bara tacka alla läsare denna dag!

Ni har hjälpt mig att slå mitt record i bloggläsare denna dag har jag haft 121 bloggläsare!FATTA!;)


Ja ja nog med de men tack, nu ska jag ut med Ebba och Paula o0ch sen kommer TUva ska bli kul!


Har inte riktigt en bild som hör till men här kommer "dagensmiddag"

 

Ja men nu ska jag springa till Ebba så bye bye hörs!









































































Puss<3

Av martina - 9 april 2011 10:26

Heej!

HAr just käka frulle och ska nu klä på mig sen ska jag ner på stan med Alva E!:D


Men nu kommer det bilder så varså good och njut:

 

  

 Mm... good frukost kan man säga!:)



Men ska göra mig klar så bye bye!:)














































Puss!

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards