martinasandstrom

Alla inlägg under december 2010

Av martina - 10 december 2010 18:42

Hej hej!:D

Igår var det ju nobelfest och vi hade jätte kul!Vid mitt bord satt vi nästan bara och skrattade och hade det bäst!!!!;D

Tänkte lägga ut lite bilder från nobelfesten igår så här kommar det.........


Vi börjar konstigt nog med efterrätten på bilder men slutade med den i verkligheten!:D Det var chokladkaka med polkagrädde och exotiska hallon!Mums!!

  Sen huvudrätten som va... Marinerad kykling med friterad potatis och sallad och benissås! (stavning??)   Och vi bärjade med en förrätt som bestod av en toast med skinka och ost!:)   En skål för oss!;P   Som ni kanse vet så får man ju nobelpris och jag var en av dom som fick det!;D

I idrott och häls!:)

  Alva E var också en av dom!!!;)   Söötisar!<3       Lilla Vilma!<3   Alla älsklingar!<3


Ja det var några bilder det!!!!:D


Vi hörs imorron! Godnatt och dröm bara sööta drömmar!<3


















































puss!<3  

Av martina - 10 december 2010 08:02

godmorgon!

Ja som ni kanske vet så hade vi nobelfest på skolan igår och det var faktiskt kul!:) Men ändå lite saker som kunde varit bättre!:)Men det var roligt ändå!


men eftersom nobelfesten var inte våran fritid så får vi tillbaka våran tid genom att få sov morgon eller sluta tidigare eller som vi gjort både och!!!!!:D

Så idag börjar vi 8.55 och slutar efter lunch!:DSå det är en skön dag!B)


Men nu är det ju före skolan men bilderna kommer efter skolan!;D




SÅ vi hörs!



















































































Puss!<3

Av martina - 9 december 2010 07:08

Godmorgon!

Igår gjorde jag ett inlägg på morgonen men inget mer för jag hade inte tid och orkade inte!:(Men nu kan jag och orkar!;)

Nu ska jag gå ner och äta frukost som vanligt!:)och sen till skolan!


Men efter skolan så är det "Nobelfest" på vår skola mellan 18.00-21.30

Det ska bli väldigt kul!Det är bara för 4-5 för att annars skulle det nog bli lite för stökigt!:)Så brukar det vara när man är liten!;D


Men nu ska jag äta så vi hörs!!!:)








Puss!<3

Av martina - 8 december 2010 07:09

Godmorgon

ska ner och äta frukost så det blire ett kort inlägg!Men godmorgon och hej då!;P


Dagens outfit!:)









puss!<3  

Av martina - 7 december 2010 07:03

Godmorgon alla läsare!:)

Idag är min morgon vanlig men inte min skoldag föratt vi ska pyssla hela dagen!:D

Vi ska typ göra julkort och glaslycktor och mycket,mycket mer!;D

Men så därför ska jag ta med en tom glasburk (Med inget papper på),blockljus (får ta ett vanligt långt ljus!) och en pepparkaksform om man vill ha en egen!!!!!

Men en pepparkaksform orkarjag inte ta med!;P


Nej nu ska jag käka frukost sen ska jag gå till JULpysseldagen!:D

Och efter skolan ska jag typ göra läxan eller vara med någon!;)








Hörs sen!:)






Puss!<3

Av martina - 6 december 2010 19:05

Kom just på en sak att imorgon så är det pysseldag opch det tycker jag ska bli jätte kul!!:) Föratt vi slipper skolan men vi är ju där fast vi pysslar!!:)

Det var bara det jag ville skriva!!!:)





Annars godnatt kanske hörs senare!!!!!!



























Puss!<3






Av martina - 6 december 2010 17:38

Hejsan!

Jag har just slutat plugga och ska blogga lite sen ska jag äta!


Men idag fyller min pappa år så GRATTIS pappa!!!!<3


Men efter skolan så var jag med Alva E och vi hade super kul!!!:)

Vi gick ut med den söta hunden dom är hund vakt till och han drog ner migg i snön!!!!:) Haha ja det var as kul helt enkelt!!!!!:D


Men har varit lite med syrran sen jag kom hem och här kommer en länk till hennes fina blogg: www.matildalinneasandstrom.blogg.se


Men nu ska jag äta mat sen kolla lite på tv så vi hörs!!!!:)


Bilder från Alva:

Japp detta är Alva och den sööta hunden Extra!!!:)

Hittar inte dom andra bilderna sorry!!









Puss!<3  

Av martina - 5 december 2010 12:53

Hej,hej!

JAg vet att jag inte bloggade igår men jag hade ingen lust och tid och på kvällen så sov Josefin'e hos mig och då var det ingen ide!;)


Men som sagt så sov Josefin'e här och innan dét så var vi på födelsedagsfest hos Tuva och det var super kul!:)<3


Jag Ebba och Alva hade varit på stan på dagen och vi hade också super kul!:)<3

Det var då vi köppte present till Tuva!<3Då  var vi också på McDonalds och åt lunch!Kommer bilder från det nu............................................

?

        


Men iallafall så har ju Josefin'e sovit här och det var as kul kan inte berätta vad vi gjorde men det var kul!;PMen nu har hon gått hem och jag ska äta lunch!:)


Ikväll ska vi få gäster och då ska jag vet ej !!!!Men innan jag avslutar kommer den bästa låten!;)


;Men hej då!HÖRS!!!:)









Puss!:)

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards