martinasandstrom

Alla inlägg under december 2010

Av martina - 3 december 2010 23:15

Hej bloggen!

Den här kvällen har varit vild och rolig!

Jag och min kompis Alva O har varitb på typ disco/fest och det var as kul!Kom typ just hem men det var roligt!:):):)


Vi har ju haft "Leva livet" på skolan och då skulle vi ha en/ett Disco/fest på park och det hade vi och det v ar skita kul!!!!;D


Men nu är jag trött och ska gå och lägga mig!:)

Godnatt!!!!!;)








Puss!<3

Av martina - 3 december 2010 13:24

Hej,hej!

Sitter på skolan och ska strax gå ner och ha utveklingssamtal och efter det ska jag vara med Alva O!Men det här blev ett kort inlägg för!

Hej då!;)








Puss!<3

Av martina - 3 december 2010 07:12

Godmorgon och GRATTIS!

Iadg fyller Tuva 11år och jag tycker att alla kommenterar GRATTIS!<3

Hoppas att Tuva får en bra dag idag och att hon får det bra!;)<3

Tuva du är............


Söötast

Bästaste Tuva!<3




Super kul att vara med!:)


BRA på att skratta!;P


Och mycket,mycket mer........


  

Ha en bra dag gumman och alla andra!<3:)






























Puss!<3

Av martina - 2 december 2010 18:38

Hej!

Kom just från matbordet och till det från dansen!;)

Det var rol,igt på dansen och alla är duktiga men det behövs nog lite mer övning!:)

Men innan jag skulle till dansen så hade jag gjort ett inlägg men pappa sa att vi skulle åka så jag stängde bara ner sidan och det raderades!:(Olykligt nog måste jag skriva OM Hela inlägget men,men!:(Men det kommer lite senare!;)


Men en sak jag kan berätta är att jag har praoat (stavning) i köket idag!

Det var faktiskt rätt kul!:)Det var jag och Alva E!Men våran kökspersonal gjorde det mycket roligare!;DVi fick göra massor av saker och hon tyckte att vi var duktiga!:)Men hade tyvär inte med mig mobilen in i köket så jag har inga bilder men det hender säker fler gånger!:)Men en bil kommer här...........

Krya på dig gumman!<3

  



Hörs!:)







Puss!<3

Av martina - 2 december 2010 15:40

Hej bloggen!<3

Har just gjort klar engelska läxan och tänkte på en sak! JAg står inte ut snart!!!

Saknar Edith as mycket och vill att hon ska komma hem!!!<3Men jag hoppas att du har det bra i Kina och så......Men saknar dig den tid du är borta!!!!!




Men till en helt annan sak!OBS! Idag glömmde jag helt bort att man helst inte ks dricka vattnet o kokat. Men när jag kom hem från skolan glömmde jag helt bort mig!Så jag bara tog ett glas vatten och drack!!!XD så vi får väll se om jag blir sjuk eller inte!;DMen hoppas absolut att jag inte bli de!:P



Nu ska jag åka på dans!Hörs efter!!!!!:)







Puss!<3

Av martina - 2 december 2010 07:03

Godmorron!

Nu har jag just fixa klart mig och ska ner och äta frukost!;D

Jag har tänkt på en sak att när jag gör ett morgon inlägg skriver jag alltid att jag ska ner och äta frukost!Ja, iallafll nästan alltid!;)

Men jag ska på skolan sen och sen blir det läxa hemma förstås men efter läxan blir det dans!:)<3 Har en väldigt rolig dag för idag så ska jag göra klart min mössa på slöjden!:)

Men ska ner och äta så vi hörs!;)

Minnen!;P

 






Puss!<3 

Av martina - 1 december 2010 20:34

Hejhej!

Har just kolla klart åp gårdagens avsnit av "Halv åtta hos mig".

Och nu ska jag skriva lite sen ska jag fixa klart mitt rum! Alltså ta ut massa greger och sen ska pappa fixa!:)Men inte ikväll!

Men idag har jag haft "Leva livet". Och det var sådär!Men det var lite kul också!:)

Men sen gick jag hem och fortsatte med mitt rum och sen var jag på tennis med Ebba aför tyvär så äa Alva sjuk men krya på dig!<3

Men jag och Ebba hade också jätte kul!:)

Ja ddet var typ min dag fast ja nu ska jag gå och ducha sanrt iallafall!;D

Men nu ska jag sluta sriva men vi hörs imorron!

Min snygga ask jag gjorde förra "Leva livet"!;)

  








































Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards