martinasandstrom

Alla inlägg under februari 2011

Av martina - 6 februari 2011 16:15

Heej!

Här sitter jag och Edith och jag vill i alla fall att tiden ska gå fortare!

Vi är bjudna på middag och jag tycker att det ska bli jätte kul!:)

Hemma hos våran tränare!:)


Men medan vi vätar så sitter vi och pratar om en sak som vi ska göra och visa upp på skolan!:)


Men efter middagen så kommer jag själv klart göra ett inlägg inan jag ska lägga mig och sova!:)




Men nu ska vi fortsätta att prata så hörs!


























































































Puss!<3

Av martina - 6 februari 2011 12:26

Heej!


Nu har han kommit!:) Alltså Ludwigs utbytesstudent!:) Hälsade precis på honom!


Han kommer från england och ska vara här i en vecka från idag!

  


Men i bortsätt från det så har min tränig ställst in ikväll men istellet så har jag blivit bjuden på middag hemma hos min tränare!:)

Det ska bli kul och det är tur att Alva följer med och kanske Edith också!

Edith ska typ börja men jag och Alva går redan!:)


Men ska i alla fall vara med Edith idag väntar faktisk på henne nu!:)


Men nu ska jag ner och hälsa så vi hörs sen!















































Puss!<3


Av martina - 6 februari 2011 08:56

Heej!

Är väldigt tröt nu och ska lägga mig och kolla klart på "Trassel" den är jätte bra men har inte sett hela änu!

  



Men alldeles nyss kollade jag mi8g i spegelen och jag ser ut som ett troll!;)

Närå men nästan, kolla själva!

  

Typisk morgon frisyr för mig!



Men vi hörs senare!























































Puss!

Av martina - 5 februari 2011 23:39

Nu ska jag sova men vi hörs imorgon!



























































Puss!♥

Av martina - 5 februari 2011 18:56

Heej!

Har fixat klart mig ska få gäster!:)


Skönt att det är lördag igen! Super skönt!


HAr varit på badet med ebba idag var jätte kul!:) Vi åt en  pommes och en varsin glass!:)


Men nu kommer dom men först en bild!

     



Hörs senare!






























































Puss!<3

Av martina - 4 februari 2011 23:23

Heej!

Har just dammsugit klart i mitt ny renoverade^^ rum!:P

HAr bara lagt in en ny matt!:)


Men i alla fall så blir det ett stort GODNATT till er alla för det är snämlingen sleep taime!!!;)


Men godnatt och sov sött!<3

















































































puss!<3

Av martina - 4 februari 2011 22:05

Heej!

Idag är skoldagarnas sista dag för den här veckan!

Men det är skönt att det är helg!


Veckan har nästan bara rusat iväg!;)


Jag och Matilda har städat lite i källaren efter skolan och vi har  också bakat en daim tårta!:)


Mamma fyller nämligen år imorgon och vi tänkte överraska henne med en liten tårta!<3


Men nu på kvällen har jag och Matilda suttit och kollat på "Let's Dance" jag blev skiit ledsen att Anders Bagge åkte förra veckan! Men men......



Fredagsmys!<3

 


Från bakningen! 

En till!;)


Godnatt!




















































Puss!<3     

Av martina - 3 februari 2011 20:30

Heej!

Har just hoppat ur duchen för har varit på sesångens första dan på DAWES!:)

Var såklart skiit kul!:D


Så har duchat och ska nu gå och läsa på lite engelska har inte tränat något och har test imorgon hoppas det går bra!XD


Duchat!;)

  

Ikke söriiös!;)



























































Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards