martinasandstrom

Alla inlägg under januari 2011

Av martina - 2 januari 2011 23:07

Heej! Ska gå och lägga mig är sjukt trött efter dagen!!!;) Har varit en lång dag och kommer en ny imorgon!!;) 


Har inget mer att skriva är så trött att jag inte äns kaan skriva,så godnatt alla läsare sov sött!<3




Hörs!:)



  












Puss!<3

Av martina - 2 januari 2011 18:45

Heej!

Nu när jag ändå håller på så tänkte jag slänga in ett inlägg om gårdagens nyårsafton så här kommer lite bilder!:)


Champang  (Stavning!)


Tyvär har jag inga mer bilder från nyårsafton!:(

Men jag hoppas att ni hade en bra nyårsafton!:)


Men som ni kanske vet eller inte så hade jag ett nyårslöfte förra året och det var att inte äta godis i ett år och det har jag klarat så nu får jag äntligen äta godis igen!:D Godis,godis,godis!;) Men en sak jag har bestämt själv är att jag bara ska äta godis och snacks på lördagar!:)

   




Men nu är det mat så vi hörs sen!:)



































































Puss!<3  

Av martina - 2 januari 2011 17:02

Heej!

Har just duchat och ska kolla lite på datan sen blir det mat!:)


Jag och Matilda var ut i stallet och fatta hur kul det var!!!!!:D

vi red ut,galoperade,trava,skritta,hoppa och bocka!!!;)

När vi skulle galopera så bockade Pastill och höll nästan på att ramla av!!:D

Pastill var den hästen jag red och Matilda red Gusty!:)

Båda var jätte snälla men Pastill var lite busig!!;D

Vi han med mycket och så mockade och fixa hö och sånt!!!:)


Här kommer en bild från dagen!!:)

  

Super sööt häst,super busig och super snäll!<3


Ska äta nu så Hörs!:)





























































Puss!<3

Av martina - 2 januari 2011 11:45

Godmorgon!!!

Nu ska jag och syrran åka till stallet och det ska bli skiit kul!;D


Detta blir ett kort inlägg för bussen går tolv så ska skynda mig!!!!:)




Men kommer mer när jag kommer hem!!!!





























Puss!<3

Av martina - 1 januari 2011 22:52

Heej!


Har just kollat klart på "Fongarna på fortet" och det var synd att  "nätkatterna" förlorade mot "alfapumorna" ville att bloggarna skulle vinna men,men.!!!!






Nu ska jag gå och lägga mig så godnatt hörs!:)




























Puss!<3

Av martina - 1 januari 2011 20:54

Heej!

Har just ätit middag och ska strax kolla på "Fångarna på fortet" det är bloggarna idag mot ingen aning!;P  Men har inget mer att skriva kanske hörs sen!!!!:)


Bloggarna!

  


















Puss!<3

Av martina - 1 januari 2011 17:53

Heej!

Jag har inte direkt visat så många bilder på mina julklappar eller hur det var på min julafton så här kommer det lite bilder!:)


  Den snygga julTALLEN!;)

Alla julklappar!:)

 

Och här är mina alla julklappar!:D

Så det var alla bilder jag har från min julafton!:)




Hörs!































Puss!<3

Av martina - 1 januari 2011 17:47

Heej!:)

Nu vill jag bara säga tack,tackar och tusentusen tack!!!!!!!!!!!!

Jag är så himla glad!!Varför jag är glad är att jag har så underbara läsare!

Ni har alldrig jätt mig en taskig kommentar och ni kollar min blogg!!!

Så tack,tackar,tack,tack och TUSENTUSEN TACK!!!!<3Så himla bra läsare Jag har!!!:)<3


 Nu ska jag fixa lite saker men det kommer mer!;)


Hörs!!!





















Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards