martinasandstrom

Alla inlägg under januari 2011

Av martina - 16 januari 2011 16:57

Heej!:)

Har varit med Elin hela dagen och det var kul!:D Och igår var jag med Alva O på badet och hade super kul!!!:)


Och ÄNTLIGEN så har min tapet kommit okej den kom för rätt så längesedan men har ju inte bloggat på så länge men nu vet ni det!;)


Jag ska försöka att blogga oftare och jag lovar att nu kommer jag att skärpa mig!!;D Men som rubliken lyder så är det strax mat och ska gå ned och hjälpa mamma med det sista!!:)


PS. länk till syrrans blogg!:) Ett tips är att kolla!!;) www.matildalinneasandstrom.blogg.se






















Puss!<3

Av martina - 9 januari 2011 18:54

Heej!

Har just lämmnat mat bordet och har gjort i årdning ett bad och ska bada nu!!!:)


Gör ett inlägg efter !!!!:)


































Puss!<3

Av martina - 9 januari 2011 11:33

Heej!

Har inte bloggat på så länge föratt mitt internet har inte funkat!!!!

Så jävla läss på min dator!! Men nu ska jag gå över till Tuva och va med henne, och ikväll så kanske jag och mamma ska bäställa kläder från H&M!:)


Men  nu ska jag kila så hörs sen!!:D



Just det glömmde att säga igår kväll så kom den snällaste tjejen hem och ska kanske vara med henne efter skolan imorgon!!!!


Hörs!:)






















Puss!<3

Av martina - 5 januari 2011 23:46

Heej!

Ska gå och lägga mig är sjukt trött  kommer ett inlägg imorgon om dagen så GODNATT!<3



Hörs!:)












































Puss!<3

Av martina - 4 januari 2011 18:11

Heej!

Ska iväg till badhuset och simma lite!:)


Så hej då hörs!:)










Puss!<3

Av martina - 3 januari 2011 23:51

Heej!

Har just lämnat spelet och ska strax gå och lägga mig!!!:)


Har spelat alfapet med mamma,Matilda,jag och Mattias!!:)

Var jätte roligt!!:D Nu ska jag gå och lägga mig men vi hörs imorgon!;)




































Puss!<3

Av martina - 3 januari 2011 18:34

Heej!

Har just lämnat matbordet och ska nu göra ett litet inlägg!;)


Har ju varit på staden idag och har köpt:

LOKA "Krusbär & päron" För alla er som gillar pigelin så rekomenderar jag dena!;)

12:-

15 :-    

29 :-


Det var baara det!!:)




Föresten så idag åker min älskade Ebba på semester till Thailand!!:)

Hoppas att du får det kul!<3     


Kanske slänger in ett inlägg lite senare !!!:)





















































Puss!<3

Av martina - 3 januari 2011 11:58

Heej!

Ska strax byta om föratt kila ner på stan en sväng!;)

Har inget annat för mig!;P


Men måste skynda mig nu måste hinna med bussen!!



Hörs!:)













































































Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards