martinasandstrom

Alla inlägg under januari 2011

Av martina - 22 januari 2011 12:38

Heej!

HAr målat klart naglarna nu men Ebba har inte kommit än, men här kommer en blid hur det blev:

    

  


Japp så vart det!:)


Hörs!



























































Puss!<3

Av martina - 22 januari 2011 12:14

Heej!

Sitter just nu och målarnaglarna och väntar på Ebba som jag ska vara med!:)


Men jag sa ju att jag skulle visa lite bilder från "Vi i femman" och här kommer dom:

Jossan!:)

 

Alva O och Matilda! (Jossans storasyrra) 

 


  


 
  Så har tyvär inge mer men ni får väll nöja er!;)

























Puss!<3

Av martina - 21 januari 2011 15:04

Heej!


Kort dag idag sluta 11 på skolan!;) Rätt soft!


Har just kommit hem från staden!Har varit nere på staden med Alva O och Ebba!

Var kul och då passade jag på att köpa present till                     !


Nu kommer det lite bilder!!

Snyggaste tjejerna!;D

  

  ;)   Haha!<3  

Men jag köpte en sak till mig själv och det var dessa snygga mobildekorationer!;)

  




Men nu sitter jag här och är med Ebba!!:)


























Puss!<3

Av martina - 20 januari 2011 19:13

Heej!

Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss i "Vi i femman". Nej för att vi gick inte vidare!!:( Lite synd men Cornelius och Jossan var ändå bääst!!!!!!!;D


Men vi har fortfarande en sjans att vinna hela skiiten i "REVANSCHEN"  hoppas,hoppas att vi kommer vidare däär!:)


Orkar inte lägga ut bilderna idag så gör det imorron!:)


Puss!<3

Av martina - 20 januari 2011 15:37

Aaaaaaaaaaaaaaaaaa.....................

Är grymt näärvös för ikväll kollade just på klockan och om en kvart så kommer Jossan och hämtar upp mig och Tuva!!!:)


Ska bli skit kul men är skiit näärvös föratt jag är ju EXPERT i MATTE och VETENSKAP!!!!!!! Är jätte närvöös!!!!!!!!!


Men hoppas och vet att det kommer att gå bra!


Och dom vi ska möta är "Ångsta"!!!


Nu måste jag gå ner och göra det sista men vi hörs efteråt!!!<3


Ångsta

  VI!:D  


Önska oss lycka til!;)<3















































Puss!<3 

H&M

Av martina - 19 januari 2011 12:30

Heej!

Här är dom skaerna jag bästellde igår!:)

Leggings 99:-

 

Tröja 149:-

 

Cardigan 149:-

  


Japp det var allt!;)







Hörs!









































Puss!<3

Av martina - 18 januari 2011 19:56

:)
 


Lite konstigt men!;)



















Puss!<3

Av martina - 18 januari 2011 15:47

Heej!


Jag är grymt ledsen att jag inte gjorde något inlägg igår men mitt internet stängdes av. Men jag är glad föratt min mage har fått mat, har varit lite tjurig för att jag varit så hungrig!  Men är och så arg föratt vi ska åka skridskor imorgon på idrotten och det är inte riktigt min favvo!;)  Så helt enkelt så har jag lite blandade känslor nu!:P


Men idag har jag inte varit med någon kompis föratt idag har det varit plugg,plugg och änu mera PLUGG! Har tränat inför Eropa provet som ska vara om 6 VECKOR typ men ändå!;P  Och har okså tränat engelskan som är på FREDAG!!!

Har lite mer att träna på där!


Men nu har jag gjort ett inlägg och ska gå och slappa lite nu så ha det bra tills sen!;)


Hörs!































Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards