martinasandstrom

Alla inlägg den 8 november 2010

Av martina - 8 november 2010 22:00

Nu har jag just fixat min headern (stavning) och jag är super duper raket nöjd!!!!!Den blev jätte bra tycker jag och alla dom bästa kom med och den blev as bra!Men nu har jag suttit uppe alldeles för länge så GODNATT och dröm sta drömmar!!<3

Av martina - 8 november 2010 18:25

Hej,hej!

Nu kommer jag nästan direkt från middags maten!Idag åt jag gulachsoppa med en varm macka!Det var rätt så gott men inte en favorit!Men idag har jag varit på skolan.Och i morrse så hade vi sovmorgon men jag hade helt glömt bort det så jag klev upp den vanliga tiden.Men på skolan så var det roligt att träffa alla kompisar igen och idag fick jag träffa en ny som ska börja i våran klass imorron så idag var hon bara och hälsade på men hennes namn är Hanna och värkar jätte snäll!Men sen har det varit som en helt vanlig dag på skolan ja förutom att vi kanske har haft det lite specielt för att det har kommit en ny men annars!Imorron så har vi HK och det längtar jag faktist till!Då kommer jag jobba med Tuva och vi ska göra PANNKAKOR!!!Det ska som sagt bli as kul!På onsdag är det iget specielt men på torsdag så ska vi vara med på uttagningen till "Vi i 5:an" Det ska också bli kul så det blir en rolig vecka!:)Och det har jag glömt att berätta i lördags så var jag på Boda Bo med Sanna och hennes pappa och det var as kul!Den nya spök bannan var skit läskig!Men det var roligt!Nu ska jag fixa och trixa lite men vi hörs!<3

Av martina - 8 november 2010 06:57

Godmorning!

Nu sitter jag vid datan och kollar dagen och ska strax gå ner och äta frukost!Mums!!!;)Föresten vart har alla läsare tagitvägen???Jag vet att jag inte har bloggat på så länge men nu kommer det att bli oftare!Så SNÄLLA ni som läser bloggen kan väll tipsa kompisar och alla ni känner!!;)Jag skulle bli jätte glad om det blev fler läsare!!!!SNÄLLA!<3



Nu måste jag ner och äta frukost!

Hörs sen!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards