martinasandstrom

Alla inlägg den 24 november 2010

Av martina - 24 november 2010 14:27

Hej alla blogg läsare!:)

Nu har jag just kommit hem från skolan och har tagit lite fika och ska nu göra läxan!


Idag har jag såklart varit på skolan!Dan var rätt vanlig tills vi fick värsta konstiga men roliga matteuppgiften!:S

Vi fick ett gammalt videoband och sen skulle vi få ut själva rullen den därlånga typ bandet!Men iallafall så var det jag och Ebba som skulle göra det (Alla skulle) och då fick vi en hammare sen slog vi sönder hela tills vi fick ut bandet!:)

Det var den roligaste matte uppgift jag nånsin fått!:)

Har en film men fick tyvär inte till det!:(Här kommer en eller två bilder!:S

Ebba!

  

Nu kanske ni förstår lite betträ!;D

     

Hörs sen ska göra läxan!









Pusss!<3

Av martina - 24 november 2010 07:09

Godmorgon!

Har just slutat att skriva på min läxa och ska gå ner och äta frukost!

Men först såklart ett inlägg!:D


På fredag ska jag ner till Gävle och hällsa på mormor och den braiga feluren Hanna!;D

Nu ska jag gå och äta frukost! Det behövs för första timmen har vi idrot!;P

Kul men behöver frukost! 




Hörs!:D









Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards