martinasandstrom

Alla inlägg den 9 november 2010

Av martina - 9 november 2010 19:32

Idag på skolan har vi haft HK!(HK=Hemkunskap)vi gjorde pannkakor!Dom vart goda men inte godast!Jag och Tuva hade jätte roligt!:)Men det var inge kul att diska!:(Och på HK frågade jag min lärare om jag fick knäppa kort och då frågade hon hela klassen om det var okej att jag knäppte kort och ja det var det men det var också väldigt as PINSAMT!!!!!Men här kommer lite bilder från HK!!!

  Här är Ebbas,Elins och Paulas pannkakor!:)   Mina!;)     

Japp det var HK!

Men efter skolan så var jag med Edith och det var jätte roligt!Vi bakade sockerkaka och så kollade vi på SVT Play på "Ung och bortskämd"Det var bar men vissa av dom är lite.......Men sen hade vi det kul men sen gick jag hem!Ja det var dena dag!Men imorron kommer det en ny!

Puss!<3


Av martina - 9 november 2010 19:15

Helloo!

Nu har mamma just kommit hem!OCh hennes jobbar kompis har vait i NEW YORK!

Och jag och Matilda har frågat mamma om hon kunde fråga om hennes kompis kunde köpa Converse och det kunde hon!Nu har hennes kompis kommit hem och idag kom mamma hem med mina och Matildas converse!Båda tvås är vita!Och jag är as nöjd!Här kommer det en bild på dom!

    

Jag är så nöjd!Nu är jag glad!:)

Men,men jag är rubrik lös!!!Jag hittar inte på några bra rubriker!Ni får gärna komentera med förslag!:)Men nu ska jag plugga lite engelska!:)

Så vi hörs!<3 

Av martina - 9 november 2010 06:43

Burrrrr..... nu är det 14- ut och det börjar värkligen att bli vinter.jag längtar lite men inte till kylan för det blir så mycket kläder man måste sätta på sig då!Men jag längtar tills det kommer snö så att man kan åka madrass eller pullka!;)

Så jag längtar till men inte till kylan!:) Nu har jag just klätt på mig mina varma kläder!Jag har typ ett TRE par byxor,två linnen och en kofta!Men till en helt annan sak!Under lovet kollade jag på något Tv pogram och upptäckte två låtar som jag alrig hör förut.Så jag tänkte att jag kunde lägga ut dom med ett inlägg.och här kommer dom två låtarna!:)

Låt:Längesen!    Med:Petter

Låt:Min egen kärleksaffär!    Med:Petter!


Två gryma låtar (tycker jag!) Så typ ett låttips!;)

Och om ni ser att det är massor av fel stavade ord så är det för att jag är dålig på att stava!;)Men nu ska jag ner och käka frukost så vi hörs!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards