martinasandstrom

Alla inlägg den 10 november 2010

Av martina - 10 november 2010 21:32

Hej bloggen!<3

Nu sitter jag här och funderar hur vattnet kan fassna i örat!Kan det vara..........Nej då bara skämta jag sitter här och funderar på dagen!Den har varit väldigt konstig!:P

Först vaknade jag klockan 5 på morgonen då somnade jag om men sen vaknade jag kvari i sju och det var dörför det blev ett så kort inlägg imorrse!Men sen klev jag upp gjorde ett snabbt inlägg och klädde på mig!Sen gick jag ner typ halv åtta och åt frukost!Sen gick jag till körfältet med Edith och Tuva!Då när vi kom dit fick vi stå och vänta utanför i typ fem minuter!Men sen gick vi in och hade jumpa!Vi hade lite basket och mycket styrke träning!Det var kul och bra!:P

Sen gick vi och duchade sen gick vi till skolan!På skolan hade vi rast sen hade vi världstund.Sen hade vi matte.Och sen var det lunch sjugo över elva!Det var blodpuddig eller potatisbullar med sylt och keso!Sen skulle vi träna på rasten för vi skulle visa upp en religons teater!Under rasten när vi tränade gick brandalarmet!!!!!!(Panik!)Jag fick panik!!!Och bara ryckte åt mig min väska,kofta och mobil och sprang upp!Jag och Paula skrek typ men ändå!!!!Jag typ satte på mig skona halft och sprang ut!!!!Och ställde mig ute!Jag frös nästan ihjäl!Nerå men jag frös!!!För jag hade bara en kofta och skor!Så....Sen så var det typ några målare på vår skola som  typ råkat sätta igång det för dom hållde på med sprejmålafärg!Men det viste jag inte då!Men sen så kom det två brandbilar och dt var rätt läskigt! och dom undersökte typ skolan!Sen efter tio minuter fick vi gå in igen!Då gick vi in och upp i klassrummet och pratede lite om det!Sen var det dags för vår teater!Under teatern började jag skratta jag blev grymt störd på mig själv men det gick bra!Sen gick vi upp!nu orkar jag inte bäretta mer!Men efter skolan var jag på stan!Sen efter stan var jag på tennis!:) det var jätte roligt!

  

Men vi hörs imorron!













Puss!<3

Av martina - 10 november 2010 14:44

Hej!

Nu ska jag ner på stan och köpa prisenter!:)Min kära syster fyller 16 år imorron så man lä ju köpa något!;)Och det kanske blir något till farsdag på söndag!;)

Så nu väntar jag bara på att pappa ska bli klar så åker vi ner på stan!:)

Vi får höras mer sen!Nu har jag lite andra saker att fixa!

Hörs!<3

Systerryster och Rebecca!:)

  



Av martina - 10 november 2010 06:55

Imorrse så vaknade jag klockan fem och då sommnade jag om!Men jag vaknade nu fem i sju!Det är inte bra!Så nu blir det värsta korta!Första letionen är jumpa så jag måste packa och så!Men nu ska jag ner och äta frukost!:)

Hörs!








Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards