martinasandstrom

Alla inlägg den 12 november 2010

Av martina - 12 november 2010 22:22

Hej!

Jag är as trött så jag tänkte bara siga godnatt för jag ska typ gå och kolla på tv och sen sova!:)SÅ Godnatt!Dröm bara söta drömmar!<3




Puss!<3

Av martina - 12 november 2010 14:12

Hej :D


Nu sitter jag här med Martina och Tuva och ja.. jag tänkte gästblogga! (hhhaha) 

Idag har jag varit i skolan, och haft snöbolls krig.

Det var kul, jag och Martina, Edith, Tuva, Jag och Josefin´e startade ett eget lag och vi ägde ju liksom upp alla såklart!!!


Oj oj... nu har Martina börjat dansa får se hur det går?! 


Jaa det går bra för henne (haha) Hon är SKITTTT duktig på att dansa hon borde börja på ett dansinstetut för såna som är as grymma på att dansa!!!


NU orkar jag inte skriva mer !


Pussi li nussi Ebba


  

Vatten kran droppar!<3

Av martina - 12 november 2010 06:45

Godmorgon!

Jag är jätte ledsen att jag inte gjorde nått inlägg igår!Men jag orkade inte och Matilda fyllde år!Men nu ska jag göra ett inlägg!Ja som sagt så fyllde systerrystern Matilda år igår!Och av  ig och Ludwig fick hon en vit mössa och ett par vita handskar.Både handskarna och mössan hade samma mönster!Men iallafall det fick hon av oss!alltså från oss!



Igår när jag och Tuva gick till skolan hade det hänt en olycka precis vid skolan!Det var en singel olycka!Men det var såhär det  var en tjej som går på vår skola som kom från andra sidan vägen alltså från parkängen.och då kom det en bil som hon inte hade varit så uppmärksam mot men bilen såg henne och försökte tvär bromsa men det är ju jätte svårt nu när det är snö och lite halt så bilen bara gled.

Men för att inte köra på tjejen så svängde bilen in på vår skolgårt och körde över stacketet och rakt in i en björk!Tejen blev bara nuddad på benet av bilen men det var ambulans där som åkte in på akuten och undersökte för att vara säker!Men den här hendelsen tycker jag var lite läskig men det var tur att ingen gjorde illa sig mycke och det var snällt tycker jag av bilföraren att svänga så att bilen inte kör på henne!

Men till en helt annan sak!Igår efter skolan gick jag hem och tok pluggade engelsak!För idag har vi Roundup 1 i engelskan och det är typ som ett tesst eller prov!Men det gjorde jag lite efter skolan!Och på slöjden fick vi börja sticka!Jag ska sticka en mössa!ocH ´sen klockan halv fem hade jag och Tuva dans!Och sen åkte jag hem och då var min nya mobil hemma!!!!!<3Det kommer kort på den senare men den är rosa!!!Ja och sen åt vi <matildas födelsedagsmiddag!OCh idag ska jag vet ej faktiskt!Men jag hittar väll på något!Ska ner och äta frukost!Hörs!<3









Puss!

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards