martinasandstrom

Alla inlägg den 23 november 2010

Av martina - 23 november 2010 20:46

Hej!:D

Idag har jag inte gjort något specielt eller jo lite.

Men först var jag på skolan som vanligt! Sen gick jag hem och bytte om och när jag gick hem så var det något om att jag skulle komma till Ebba klockan halv tre!Så jag gick först hem och gjorde lite saker sen gick jag till Ebba!Då var jag där och det var Tuva också rätt kul hade vi!:)


 Sen gick jag hem och när jag kom hem kollade jag lite på tv först sen fixade jag diskbänken sen åkte jag och pappa på Fresks och kollade på tapeter och hittade en skit snygg!:PVill ha!:D

Nu ska jag kolla på tv-serien "House". Så hörs imorron!:)













Puss,puss!<3

Av martina - 23 november 2010 07:00

Godmorgon!

Jag är just klar med att fixa mig och ska ner och äta frukost!:)


Igår blev det ju inget inlägg för att jag satt och kollade på tv på kvällen och var men Tuva och Josefiné!Vi hade super kul det var faktikt en av dom roligaste dagar jag haft med kompisar!<3


Men igår var jag också på skola såklart och det var väll sådär som alla andra måndagar!;PNu ska jag ner och käka frukost!:)





Hörs!<3







Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards