martinasandstrom

Alla inlägg den 14 november 2010

Av martina - 14 november 2010 22:23

Tjaba!

Nu är jag tröt!...Men Magnusson var ju här och åt middag och den middagen var jätte god tycker jag!:DInte för att skryta men jag tycker att tårtan vart riktigt bar!:)Men nu ska jag gå och lägga mig!Men först en bild på tårtan halft uppäten!:D

  




Puss!<3

Av martina - 14 november 2010 17:16

Tja!

Alldeles strax kommer familjen Magnusson!:)Och det blev föresten choklad tårta god men missbildad!;)Den vart grymt konstig!Det kommer bilder på den senare i inlägget!:)Nu ska jag ner och hjälpa till med det sista innan dom kommer men först!:)

Kanske inte världens bästa bild men det kommer en betträ sen eller imorgon!:)

  






Puss!<3

Av martina - 14 november 2010 11:19

Godmorgon!

Igå gjorde jag ju inget inlägg men det var för att jag mådde inte så bra på kvällen och jag hade fult upp hela dagen!Först klev jag upp sen vet jag inte vad jag gjorde men tills klockan tre gjorde jag något!Men klockan tre åkte jag mamma och pappa på badhuset!Jag simmade och tog tre märken!Nya simborgar märket,guldfisken och hjärn nånting!Jag simmade 72 längder så jag är nöjd!:)

Sen åkte jag hem och åt mat!Sen gick jag till Tuva men då fick jag jätte ont i magen så då gick jag hem!När jag kom hem så kollade jag på Avatar sen typ kunnde jag inte sommna och sen gick hela kvällen bor!Sen sommnade jag!

OCh nu är jag vaken och har inte ont i magen!:)Idag är det ju farsdag så det firade vi i morrse och nu ska jag typ baka tårta för familjen Magnusson kommer ikväll och ska äta middag och fira Matilda i eftersckot!Men nu ska jag gå och göra TÅRTA så vi hörs sen!









Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards