martinasandstrom

Alla inlägg den 20 november 2010

Av martina - 20 november 2010 17:40

Hej,hej!

Här kommer det lite bilder från stan idag!:)När vi var på McDonalds så var det typ något specielt att man fick komma in i köket och då gick vi in!;)Vi fick ju super SNYGGA kläder!;)Här kommer det lite bilder!:)

Dagens Outfit!

  

Vi åt där!Jag tog ett Happy Meal med nuggets!;)Mmm.....

  Snygga kläder!:P  



Hörs sen!:)















Puss!<3 

Av martina - 20 november 2010 09:09

Godmorgon!

Idag ska jag på stan med Josefin'e och lite senare kommer Ebba.

Nu ska jag iaf gå ner och äta frukost!:)

Vi ska typ gå och sen ska vi kanske ta en fika!:)Det ska bli jätte kul att gå ner på stan med Jossan!<3Igår var jag på skolan och sen så efter skolan var jag med Ebba!Vi kollade på "Välkommen åter" Och åt pannkakakor!B)

Ja och i onsdags så gjorde jag ju inget ilägg så det blir lite av i onsdags nu!

JA i onsdags så var jag på skolan sen var jag  med bästaste Josaefin'e och vi hade jätte kul!OCh sen var jag på tennis med Alva och Ebba!:)

Nu ska jag käka!Hörs!<3












Puss!<3

Presentation♥


Hej!Jag heter Martina!och är 11 år!Komentera och fråga gärna min blogg!!:)

Fråga mig♥

33 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år♥

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥

Gästbloggsinlägg!♥


Ovido - Quiz & Flashcards